Strona 1 z 1
[ABC] Ważne pytanie dotyczace silnika
: 10 mar 2013, 13:40
autor: swir91
Witam, mam problem tego typu. W mojej audi ostatnio rozwalil sie napinacz paska rozrzadu poprostu pękł, a pasek zrobil sie luzny. Wymienilem wczoraj rozrzad na nowy kompletny. Samochod zapalil bez problemu, ale slychac zawory. Jak myslicie gdyby pokrzywiło zawory silnik by odpalal i chodzil normalnie? na obroty wkreca sie jak do tej pory, tylko slychac klekot. Sadzicie ze doszło do kolizji zaworow z tłokami. Nie wiem co robic czy rozbierac silnik, czy zostawic tak jak jest i jezdzic jakis czas zobaczyc jak sie bedzie zachowywal?? Prosze o pomoc. Silnik 2,6 v6
: 10 mar 2013, 14:32
autor: sta44kr
Nie jeździj tylko zmierz kompresję. To na początek
: 12 mar 2013, 21:25
autor: shellah
swir91 pisze:Jak myslicie gdyby pokrzywiło zawory silnik by odpalal i chodzil normalnie
mi pokrzywiło,nie odpalał,silnik podczas kręcenia wydawał odgłos uderzania łyżką w talerze

: 12 mar 2013, 23:47
autor: swir91
u mnie dzwiek jest taki sam jak przed uszkodzeniem rozrzadu, Tylko teraz mam 2 problem, było ok. A teraz zaczał gubic iskre tylko na 2 cylindrach. I to nie zawsze co to moze byc?:D
: 13 mar 2013, 21:45
autor: shellah
Wątpię aby to hall był winowajcą ale może niedomaga już.
Raczej masz problem z cewką
co do klekotania obracałeś wałem przy złożeniu na sucho? było czuć opory?
: 14 mar 2013, 14:00
autor: swir91
oczywiscie ze obracalem, nie było czuc zadnych oporow silnik gladko sie obkrecał. Ale tak problem z iskra rozwiazalem. Ale silnik strasznie sie dławi na niskichh obrotach.. dopiero powyzej 2 tysiecy jest taki jakby nagle zryw i wkreca sie na obroty.. pozniej 2 tys ma problem.