Strona 1 z 3

[ABC] Nie pracuje na wszystkich cylindrach

: 16 mar 2013, 16:31
autor: swir91
Otoż, nie znalazlem nic takiego na forum odnosnie mojeog problemu wiec zakladam nowy. Silnik nie chodzi na 2 cylindry, podmienialem cewke.. patrzylem swiecie, kable, nawet mierzylem cisnienie rewelacji nie ma ale tam po 11,8.12cos. Samochod zachowuje sie tak samo na gazie jak i na benzynie. Dodam ze na wysokich obrotach powyzej 3 tysiecy czuje jakby samochod jezdzil normalnie tak jak powinien. Strasznie duzo zaczął palic.. ogromne ilosci gazu i BP. silnik 2,6 v6

: 16 mar 2013, 16:50
autor: shellah
no ale jak nie pali na 2 cylindry tzn. że nie ma iskry

: 16 mar 2013, 16:58
autor: swir91
Własnie jest iskra.. sprawdzalem.. po zdjeciu przewodow nie ma reakcji.. załazylem cewke z innego auta było to samo.. kable sa okey.

: 16 mar 2013, 17:03
autor: shellah
a wtryskiwacze na tych cylindrach pracują?Masz sekwencję :?:

: 16 mar 2013, 17:05
autor: swir91
Sekwencja stag 300. Bp i lpg maja osobne wstryskiwacze.. wiec na ktoryms z tych paliw napewno by ruszyl, ale dochdozi napewno paliwo i lpg bo wywala rura wydechowa..

: 16 mar 2013, 17:05
autor: bzibzi
odlacz sondy na poczatek i zobacz jak chodzi na benzie

: 16 mar 2013, 17:08
autor: swir91
a co sie powinno zmienic po ich odlaczeniu?:>

: 16 mar 2013, 17:10
autor: Kuba988
Może masz zamienione kable zapłonowe między tymi cylindrami

: 16 mar 2013, 17:11
autor: swir91
Sprawdzałem to.. w innej kombinacji nie chce wg odpalic.. i strzela

[ Dodano: 2013-03-16, 17:12 ]
Nie wiem co zrobic... mecze sie z tym problemem juz prawie tydzien;/ sprawdzałem wszystkie przedowy podcisnienia.. czy nie lapie gdzies lewego powietrza.. i wszystko okey..

[ Dodano: 2013-03-16, 17:20 ]
Nawet pozamienialem swiecie z tych dzialajacych cylindrow i nic sie nie zmieniło... nadal nie pali na tych 2

: 16 mar 2013, 17:31
autor: maly81
a nie chodzi na dwóch sąsiednich? sprężanie sprawdzałeś

: 16 mar 2013, 18:00
autor: swir91
Tak niechodzi na 2 sasiednich ... cisienie na obu po praktycznie 12

: 16 mar 2013, 19:35
autor: radek kocio
Ja też tak mam ale chyba tylko na jednym niedomaga dokładnie na 3. Wymieniłem wszystkie czujniki, pompkę paliwa, popychacze hydrauliczne trochę praca silnika się poprawiła, sprawdziłem wiązkę z kablami. Kiedy spadła temperatura do -10 szła jak szalona nawet jak się silnik rozgrzał(ale gdy w kabinie robiło się coraz cieplej moc spadała) więc został tylko sterownik, wymieniłem: silnik ożył, spalanie spadło do 8L z 12L przy spokojnej jeździe, a najlepsze jest to że stary sterownik nie zapisywał żadnych błędów dopiero na nowym się pokazały. Wymienię jeszcze zaworki olejowe w głowicach bo może popychacze się uginają. Wtryski też miejscami zamieniałem i żadnej zmiany, a i od 3 tyś rpm idzie normalnie bo do 3 tyś poszarpuje.

: 16 mar 2013, 20:11
autor: swir91
no to u mnie tak samo wysokie obroty i idzie jak burza samochod.. na niskich gaz w podlodze i niechce sie praktycznie ruszyc trzeba poczekac i po 2.5 tysiaca sie zaczyna nakrecac.. nie wiem .. ale mi pali tak ze za np 100 zl gazu robie 50 km... wiec to nei halo cos bardzo..

: 16 mar 2013, 21:10
autor: swir91
własnie oto mi tu chodzi najbardziej..;/ ze nie stac mnie powoli na jazde tym samochodem...

[ Dodano: 2013-03-16, 21:12 ]
i duzo bp i lpg wyrzuca tlumikiem, i czuc strasznie benzyne badz gaz w zaleznosci na czym jade... poporstu 2 tłoki nie wypalaja mieszkanki... i oo..

: 16 mar 2013, 21:28
autor: bzibzi
swir91 pisze:a co sie powinno zmienic po ich odlaczeniu?:>
sondy steruja dawkowaniem bezyny w tym siilniku a i gaz z nich bierze sygnal . Mialem tez takie jazdy za zalewalo mi jedna glowice i ledwo chodzil . zobacz czy zasilanie idzie na te wtryski jakims voltomierzem albo zaroweczka . dwa gary obok siebie to raczej uszczelka by sie klaniala ale mowisz niby jest cisnienie .