Strona 1 z 1

[AAH] Wymiana/ Naprawa

: 14 kwie 2013, 11:38
autor: gregRS2
Witam mam problem z ciśnieniem na cylindrach niedawno było ok 12 na wszystkiech 6 teraz jest lipa i waha się między 3/4 Atm. Jako że auto dlugo stalo myśleliśmy że pierścienie stoją i pomoże nalanie na nie nafty postalo to dzień ale nie pomoglo po nalaniu troszkę oleju ciśnienie wzrasta do ok 8/9 Atm. i teraz pytanie czy lepiej szukać silnika (mało ich w okolicy i na allego) czy naprawiać ten, jakie moga być koszty i na co zwracać uwagę czy dól silnika pasuje od ACK 30v

: 15 kwie 2013, 08:27
autor: johnybravo
Nie jestem szpecem, ale na forum audi c4 jeden chłopak (krychu) się chwalił, że wsadził do 100 C4 silnik AMX ze skody superb. I jeździ :)

Koszty wyższe, bo sam silnik ok 2500 zł, coś tam przerabiać trzeba itp, ale ...... jak chcesz reanimować ten co masz, czyli z tego co piszesz to dół silnika też do remontu to (nie wiem czy sam to robisz czy zlecasz mechanikom) 5 000 zł trzeba liczyć lekko. Za sam remont głowic zapłaciłem 2500 zł (oczywiście z rozrządem, robotą itp), dół silnika chyba jeszcze droższy. Więc może się okazać, że taki swap na amx nie wyjdzie drożej, a silnik fabryczny i sporo młodszy.

W każdym razie - jak masz perspektywę wywalenia kilku tysięcy to bym się wkur^&%*& i kupił silnik sporo nowszy, a nie kolejnego 20 letniego - ani aah, ani ack to nie są jakieś rodzynki technologiczne. Jak dla mnie, z dzisiejszej perspektywy to te v6 audi żadna "przewaga dzięki technice". AAH/ACK olejolubne, w ack dowalili napinacze zmiennych faz rozrządu (2000 zł w aso) itp. Znalezienie 20 letniego silnika w dobrym stanie to niezły wyczyn.

: 15 kwie 2013, 08:41
autor: gregRS2
NO to wiem szczególnie ze u mnie w okolicy ich nie ma do kupienia:/ 2.6 mam na od razu7 kilka ale 2.8 żadnego:/ Góra silnika byla robiona jakieś 20k km temu auto przejeżdza rocznie max 10k km:/

: 15 kwie 2013, 13:43
autor: UFOtm
:arrow: ja bym szukał 3.0 v6 z a6 po lifcie lub a4 b6, po znajomosciach remont mojego AAH kosztował mnie 3800pln 2 lata temu