drogie to w sumie wzgledna sprawa ale jak za auto za 6000zł (za 10000 każdy chce cos nowszego

):
-1000zł tarcze+klocki T+P ATE
-300+80 przewody i świece
-łożyska przednie(2szt) 300 FAG
-olej plus filtr 300zł
no i co tam może sie wysrać w między czasie...ogólnie minmum 300 miesięcznie to ja na auto wydaje poza paliwem i ubezpieczeniem, ale duzo zrobilem po kupnie....jakby liczyć z tym co zrobiłem po kupnie, to przez 2,5 roku wychodzi 607,43zeta / miesiecznie, bez paliwa....ale ja mam tak,że wymieniam zawczasu albo odrazu jak coś zaczyna się dziać niepokojącego. Liczę praktycznie przebiegi wymienianych części . kupuję nowe opony a nie "raz używane"
nie wierzę w bez awaryjność 20 letniego auta z prawie 3 litrowym silnikiem tylko w oszczedzanie ich właścicieli.
można jeździć pół autem z napisem V6 i się cieszyć, zależy w 100% od własciciela ile auto go kosztuje
w p[ełni sprawne gotowe do każdej drogi, uzytkowane na codzien, przechodzące przeglądy na dowolnej stacji = min 300zł/miesiecznie dużo nie duzo , nie wiem, niektórzy mówią ze przez 5 lat tylko leją i jezdza i nic sie nie dzieje. kazdy sam decyduje.....więc pytanie o koszty utrzymania jest za ogólne.
[ Dodano: 2013-06-10, 14:55 ]
aha jeszcze w zeszłym tygodniu kupiłem pakiet uszczelek na górę silnika bo zaczął się pocić (uszczelki, uszczelniacze,simeringi)...taka mała reklamówka 480 zł
plus robocizna jesli samemu sie nie robi , a to 2 głowice....chyba że ktoś robi jedną jesli uwaza ze tak moze byc to spoko. ponoc uszczelki kolektorów da się uzyc drugi raz

nie wiem i sie pewnie nie dowiem. głowice przed remontem fajnie by było też dobrze popiescic, zeby do nich nie wracac
[ Dodano: 2013-06-10, 15:01 ]
o znalazłem jeszcze rozrząd zrobiony oczywiscie zaraz po kupnie w 2011:
pasek rozrządu gates 118zł ,
wielorowkowy bez klimatyzacji 45zł
pompa wody skf 145zł
rolka napinacza ina 100zł
rolka kierunkowa 70zl ina