Strona 1 z 1

[B4 2.8 AAH] samochód gaśnie pytanie o tłumik

: 22 lut 2014, 23:50
autor: zwierz123
Witam
Kupiłem 2 miesiące temu Audi 80 b4 2.8 zrobiłem generalny remont silnika do tego zawieszenie i hamulce. Zostały mi dwa problemy więc tak audi odpala bez problemu na zimnym silniku później gdy osiągnie temperature odpowiednią to np. dojade do sklepu zgasze go po 5 min wchodzę do auta i musze go dłuzej pokręcić z 7 sek żeby złapał i np przy parkowaniu niskich obrotach także potrafi zgasnąć albo przy dojeżdżaniu do skrzyżowania co to może byc? w pon ustalan termin z mechanikiem ale pytam z ciekawość i czy to nic nie poważnego i czy moge z tym jeździć te kilka dni.
Druga sprawa tłumik z tyłu jest cały dziurawy połatany już nie ma opcji zeby go zespawać wydaje mi się ze ma przez to słabszą moc czy jest taka możliwość
Aktutalnie jest taki(przykład)
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-cabrio ... 52969.html
Chciałbym go zmienić na nowy bo aktualny już sie nie nadaję:
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-buzze ... 74398.html
dwie końcówki bardziej mi podchodzą niż ta szeroka mam małe plany co do niego to jak już zmieniam tłumik to wrzuce taki co o tym sądzicie?
Samochód jest cały w oryginalnym stanie jedynie co ma wycięte katalizatory mechanicznie jest zrobiony w 90% zostały mi tyllko te 2 problemy bo na wiosne biorę się za cult dla niego.

Pozdrawiam Adam

: 23 lut 2014, 00:10
autor: Piotrekłdz
To gaśniecie to może być wina czujnika temp. cieczy(tego dla ECU). Dobrze było by podłączyć auto do vaga żeby zobaczyć jaką temperaturę widzi ECU. Możesz też odłączyć ten czujnik i zobaczyć czy coś się zmieni.

: 23 lut 2014, 10:09
autor: bloku
Co do gasniecia:
- czujnik temperatury do ECU
- podcisnienia idace z dolotu do serwo

: 23 lut 2014, 14:26
autor: zwierz123
a co myslicie na temat tłumika?

: 23 lut 2014, 14:50
autor: Piotrekłdz
a z jazdą uważaj bo jak go zalewa to może się(napewno się) olej paliwem rozrzedzić co moze prowadzić do bardzo przykrych kponsekwencji...