Strona 1 z 1
Swap 2.8 v6 quatro z a4 b5 do 80 cabrio
: 11 wrz 2014, 20:07
autor: Amadeo
Witam
czy ktos moze sie orietuje jak wyglada swap silnika 2,8 v6 z a4 b5 do 80 cabrio co trzeba wymieniac co przerabiac? Czy przednie sanki moga zostac? Jak z zawieszeniem i walem napedu czy to jakos w miare da sie spasowac? Mianowicie w aucie posiadam 2.3 z prawdopodobnie uszkodzana skrzynia biegow (automat) i znalazlem silnik na swapa w okazyjnej cenie, ale czy warto baic sie w takie przerobki i dawac quatro do cabrio? jakie wiaza sie z tym koszta dodam ze caly kompletny silnik z walem calym zawieszeniem znalazlem za 1500zl na chodzie
: 11 wrz 2014, 20:10
autor: Pieterb
Amadeo pisze:ale czy warto baic sie w takie przerobki i dawac quatro do cabrio?
moim skromnym zdaniem to poroniony pomysł

: 11 wrz 2014, 20:13
autor: Amadeo
PieterB pisze:Amadeo pisze:ale czy warto baic sie w takie przerobki i dawac quatro do cabrio?
moim skromnym zdaniem to poroniony pomysł

mozesz uzasadnic dlaczego?
: 11 wrz 2014, 20:16
autor: Pieterb
Amadeo pisze:mozesz uzasadnic dlaczego?
a wyobrażasz sobie dołożenie ciężkiego napędu na tył do karoserii która nie ma odpowiedniego wzmocnienia :?:
Oczywiście zaznaczam że to tylko moje zdanie, może koledzy lepiej obeznani w tych sprawa mają inne zdanie.
: 11 wrz 2014, 20:22
autor: Amadeo
a jak by swapa zobic zwykly 2.8 v6 z 80 jak to pasuje?
: 11 wrz 2014, 23:27
autor: Rastaman25
Swap quattro zrobisz tylko w sedanie i avancie...
: 12 wrz 2014, 11:41
autor: Slawo777
Rastaman25 pisze:Swap quattro zrobisz tylko w sedanie i avancie...
Hej a do Coupe to niby się nie da jak go nie ma.Więc na upartego to i do Cabrio.Najlepiej było by się spytać kogoś z forum hmm mnie przychodzi na myśl np Sagem.On w swoim aucie wstawiał Q więc mógłby doradzić czy jest sens jak i jakie mogły by być przeszkody techniczne.Może nawet doradził jak je obejść i co zrobić.Pozdrawiam

: 14 wrz 2014, 21:47
autor: Audi Sport
Slawo777 pisze:Hej a do Coupe to niby się nie da jak go nie ma.Więc na upartego to i do Cabrio.
Coupe i Cabrio jak i 80 i 90 B3 ma taką samą podłogę, a tu jest zupełnie inna sprawa jak w B4. Swap quattro w B4 to poskładanie klocków, a w B3, Coupe i Cabrio trzeba "wymienić" tylną podłogę i wewnętrzne nadkola, w których jest osadzenie kielichów. Sam to robiłem i w Cabrio bym to zrobił jeszcze raz, ale w B3 i Coupe już bym się nieporywał. Jest to bez sensu, bo lepiej kupić gotowca niż się pier....., a i tak jest nam potrzebny dawca

: 15 wrz 2014, 19:55
autor: Slawo777
Audi Sport pisze: .........Cabrio bym to zrobił jeszcze raz, ale w B3 i Coupe już bym się nieporywał. Jest to bez sensu, bo lepiej kupić gotowca niż się pier....., a i tak jest nam potrzebny dawca

Właśnie kolego ale dla chcącego...... wiedziałem o tych niuansach technicznych a do Cabrio dodatkowo właśnie trzeba by było pomyśleć jeszcze trochę dalej o karoserii i jest kolejne wyzwanie dla tych co dopną pewnikiem swego.Pozdrawiam
