no wlasnie musze sie wziac za podcisnienia bo mam namieszane
z etki wynika iz gruszka do sterowania skracaniem dolotu powinna byc podlaczona pod zaworek 026906283H ktory sie nastepnie rozgalezia na akumulator powietrza i do nastepnego elektrozaworku
tymczasem u mnie gruszka do skracania dolotu podlaczona jest bezposrednio pod krociec przepustnicy takze skracanie dolotu mam na stale:)
mam pytaie czy przy doprowadzaniu tego do ladu mozna sie wspierac tym schemtaem?
: 10 paź 2014, 09:16
autor: Audi 80 Polska
Na tych już jest to połączenie. Na tych rysunku masz jeszcze więcej przewodów bo tu jest wersja z zaworem EGR (szły chyba tylko na USA).
Bo na schematach z tematów, które podałem zasilanie podciśnieniem dla zasobnika jest brane z zaworka serwa ale wg. mnie nie ma większej różnicy skąd jest brane podciśnienie z kolektora, aby tylko było. Chociaż ja bym nie podpinał zbyt dużo do jednego króćca bo jak będzie duża pojemność układu to czas potrzebny na wyssanie powietrza z dużej ilości wężyków spowoduje opóźnienia np. pracy regulatora ciśnienia paliwa.
: 10 paź 2014, 14:58
autor: IGSMan
Poprzekladalem jak byc powinno i mam problem. Ta gruszka ktora skraca dolot chyba jest popsuta. Kiedy zaciagam powietrze przez rurke ktora do niej idzie nie czuje zadnego oporu. Gruszka podlaczona do zaworka jak i na krotko do kolektora wogole sie nie rusza. Nie ciagnie dzwigienki po przegazowaniu.
: 10 paź 2014, 17:25
autor: Audi 80 Polska
IGSMan pisze:Kiedy zaciagam powietrze przez rurke ktora do niej idzie nie czuje zadnego oporu.
To jest pewnie dziurawy siłownik.
Ostatnio pytałem jedną osobę z forum która ze zniżkami załatwia części między innymi z ASO ile by kosztowała gruszka skracania dolotu do Audi A3 1.8. Cena około 300zł.
tylko ciekawe czy jest jakas roznica np w mocowaniu do kolektora bo moj nie ma A na koncu numeru
: 11 paź 2014, 19:16
autor: itor
mozna to zrobic w bardzo malych pieniadzach
kupujesz gruszke do tempomatu od audi 80/90/100, przerabiasz tylko mocowanie i ze starej gruszki dospawujesz uchwyt do dzwigienki i gotowe
: 14 paź 2014, 13:18
autor: johnybravo
To jest mój silnik. Mam jeszcze taką fotkę:
Ale w tym momencie nie powiem ci dokładnie gdzie on idzie.... Mam automat więc te wężyki mogą być inne w manualnej. A już tych wersji to tyle widziałem że masakra.