Strona 1 z 1
[B4 2.8 AAH] Wymiana wydechu w 2.8 Q
: 25 paź 2014, 19:19
autor: IGSMan
koledzy probuje znalezc jakis rysunek pogladowy jak zbudowany jest wydech w sedanie 2.8 Q
czeka mnie wymiana dwoch katalizatorow i koncowego oraz laczacych je rur bo juz przerdzewiale
nie ineresuja mnie strumienice ani same rurki w miejsce katow bo robi sie glosno
jak to rozwiazac bez utraty komfortu?
: 25 paź 2014, 21:56
autor: skwaromir
Hmm tłumiki komorowe.
Konstrukcje różne. Jak ktoś coś stworzył to może się wypowie o efektach konkretnych rozwiązań.
: 25 paź 2014, 22:13
autor: IGSMan
skwaromir pisze:Hmm tłumiki komorowe.
Konstrukcje różne. Jak ktoś coś stworzył to może się wypowie o efektach konkretnych rozwiązań.
myslalem o tlumikach przelotowych w miejsce katalizatow
a co z koncowym? trzeba rzezbic bo zamiennikow nie widze nigdzie...
: 26 paź 2014, 04:51
autor: skwaromir
Jak chcesz mieć cicho to najlepiej komorowy (najprościej).
Jak nie ma to najlepiej sobie zrobić, od razu z kwasiaka

.
: 27 paź 2014, 21:53
autor: IC69
IGSMan pisze:myslalem o tlumikach przelotowych w miejsce katalizatow
A co z nimi jest nie tak, że zamierzasz je wywalić?
: 28 paź 2014, 07:23
autor: IGSMan
IC69 pisze:IGSMan pisze:myslalem o tlumikach przelotowych w miejsce katalizatow
A co z nimi jest nie tak, że zamierzasz je wywalić?
jeden juz jest wymieniony na pseudokatalizator (poprzedni wlasciciel), drugi orginalny - kijowo to wyglada i ten pseudokatalizator brzeczy <osohozi>
: 28 paź 2014, 16:50
autor: IC69
IGSMan pisze:kijowo to wyglada i ten pseudokatalizator brzeczy
Znam to z autopsji. Kupiłem auto z dwoma takimi katami i dopiero wymiana na oryginalne, przywróciła fabryczne brzmienie.