Strona 1 z 1
[B4 2.6 ABC] cabrio traci moc
: 04 gru 2014, 23:54
autor: pEndrju
witam szukałem na forum ale jakoś nie mogłem znaleźć takiego problemu jak mój , cabrio 2.6 96r sekwencja problem polega na tym że auto jedzie normalnie na 4 i 5 biegu po przekroczeniu 4,2 tyś obr auto łapie muła i już wolno przyspiesza jest to strasznie odczuwalne i po przejściu w ten stan wolno przyspiesza nawet do 4.2 tyś ,auto gaszę odpalam i nieraz jest ok i już nie łapie tego muła i kręci się do odcinki niema to wpływu czy to benz czy gaz tak samo łapie ten stan , podpinałem pod kompa jest brak błędów czy ktoś miał podobny problem??
: 05 gru 2014, 15:32
autor: bzibzi
bardzo podobnie miałem przy walnietym czujniku na wale ale którym dokładnie to Ci nie powiem bo zmieniłem dwa od razu . Możesz je pomierzyć omomierzem 1 z 2 pinem maja mieć kolo 1000om , 3 z 2i1 nie powinny mieć przejscia . Dodam ze u mnie oporności były ok a i tak był ktorys uszkodzony . Na podszybiu masz tam zlaczki dwoch czujnikow jasna wtyczka i czarna oba 3 pinowe i tak samo je mierzysz . Pytanie czy masz szczelny kolektor popsikaj plakiem na odpalonym w kolo kolektora i patrz czy obroty nie podskoczą . Rurka do napsensora lubi się przecierać kolo serwa hamulcowego . Kable WN masz jakies dobre bo tez potrafią podobne psikusy robic .
: 05 gru 2014, 15:33
autor: Pieterb
pEndrju, zastosuj tag _uwaga
: 05 gru 2014, 23:44
autor: pEndrju
nieszczelność kolektora,przewód map sensor,sondy,czujnik temp,czujnik halla te elementy sprawdzałem,podmieniałem
mam caly ABC na części wiec podmienie je
: 06 gru 2014, 12:13
autor: bzibzi
no to czas na sterownik i czujniki walu

: 06 gru 2014, 12:17
autor: PuSzEk
albo czujniki spalania stukowego, od tego bym zaczął, uszkodzone wału objawiają się złą pracą silnika na wolnych obrotach
: 14 gru 2014, 12:43
autor: pEndrju
podmieniłem wczoraj sterownik (audi 100 2.6 92r)i po małym teście było wszystko ok ani razu jej nie złapało i bez problemu łapała 200,teraz pytanie jak wyciągnąć ten stary sterownik bo ten drugi leży narzie na podłodze czy muszę wyciągać tunel nawiewu??
: 14 gru 2014, 13:36
autor: Audi 80 Polska
Powinien wyjść bez większego problemu w duł bez rozkręcania innych rzyczy. Tylko odchyl tą czarną blaszkę-blokadę z dołu bo ciągnąc na siłę wyłamiesz ją.
: 15 gru 2014, 08:43
autor: viper370
pEndrju chodzi Ci o komputer ?
Po podmiance wszystko wróciło do normy?
Patrzyłeś jak wygląda mapa PB i gazu ? Było ok ?
Ja mam 2.8 i mam bardzo podobny problem do twojego, po 4 tysiącach gdy się otworzy skracany dolot auto traci na mocy, wykres leci w dół zamiast rosnąć...
Podmieniałeś też czujniki wału ?
: 15 gru 2014, 23:31
autor: pEndrju
zmieniłem tylko komputer nic więcej jak narazie jest ok tylko że zrobiłem po przekładce tylko 30 km cały czas ogień na tłoki, nie podpinałem się pod gaz bo nie mam chwilowo kabla tak więc nie wiem jak wyglądają mapy.