Strona 1 z 1
[B4 2.6 V6] gaśnie
: 05 lis 2007, 22:02
autor: tomi990
witam wszyskich
mam problem z moim nowo nabytym audi 80 b4 2.6 v6 po 27 letniej wersji b2!!!silnik do 2 tys wyraznie nie ma ochoty ciagnąc, bardzo słabo wchodzi na obroty do 2 tys i kuleje, jak sie delikatnie przygazuje to gasnie- czy zimny czy gorący-auto ma lpg sekwencje, dzieje sie tak na benzynie i na gazie,powyzej 2 tys obrotów silnik pracuje normalnie.co moze byc przyczyna?
czy ktos wie ?
gdzie sa dobrzy mechanicy w łodzi od audi?
prosze o pomoc
NASTĘPNYM RAZEM ZAMIAST POPRAWIAĆ TWOJĄ NAZWĘ TEMATU WYWALĘ GO W CHOLERE W CAŁOŚCI - DOC
: 06 lis 2007, 10:58
autor: samuray
a raczej czy są dobrzy gazownicy ...
Pojechałbym na Twoim miejscu do firmy NaGaz na przykład na Srebrzyńskiej.
Miałem cholerne problemy z Calibrą (gaz) i oni przynajmniej coś tam zrobili
i Calibra jako tako jeździła ...
: 06 lis 2007, 11:08
autor: Małolat1988
Siamano! Miałem tak w swojej lalce i też na benzynie świrowała i u mnie był to filtr gazu spróbuj wymiana kosztuje ok 20 złotych razem z filtrem. PZDR
: 06 lis 2007, 12:36
autor: mariusz_Poland
raczej bym tu stawiał na filtry paliwa i gazu sprawdz też filtr powietrza.Auto chodzi na wolnych obrotach normalnie ponieważ nie ma zapotrzebowania na jedzonko,jesli tylko dociśniesz pedał gazu to przez zanieczyszczony filtr nie przechodzi dostateczna ilość paliwa z tąd twoje problemy z mocą.Zacznij od tego, niskie koszty a problem powinien się rozwiązać jeśli nie to opisz.Pozdrawiam
: 06 lis 2007, 21:01
autor: Danek
samuray pisze:Pojechałbym na Twoim miejscu do firmy NaGaz
Nie polecam

. Sam napisałeś, że Calibra jako tako jeździła, a powinna jeździć normalnie

. Jeśli chodzi o gaz to wiele zależy jaka to instalka. Jeśli sterownik jest produkcji KME (np. Diego) to warto podjechać do producenta do Zgierza. Namiary na
www.kme.pl.
Ale zanim dobierzesz się do gazu, to najpierw musisz doprowadzić autko do stanu idealnego na benzynie. Dlaczego? Otóż przy sekwencji parametry wtrysku gazu są obliczane na podstawie danych z ECU, komp. LPG oblicza mieszankę na podstawie mapy wtrysku benzyny po odpowiedniej korekcji. Tak więc problem na gazie może samoistnie ustąpić jak zlikwidujesz przyczynę na benzynie.
Na początek podpiąłbym VAG-a i sprawdził błędy w ECU.
: 06 lis 2007, 23:15
autor: siwusek216
Zacznij od VAG-a, posprawdzaj podcisnienia czy ktorys werzyk nie jest przetarty lub nie spadl...
: 03 kwie 2011, 22:56
autor: kris4
U mnie jest taki problem ze jak sie rozgrzeje albo jak zapalam rozgrzany juz dobrze silnik to obroty nie wchodzą na 900tylko siedzą na 500 co jest grane, miał ktos taką przypadłosć :-|
: 28 kwie 2011, 17:29
autor: kolux007
Masz wszędzie iskrę?