Strona 1 z 1

[B4 2.8 AAH] dławienia które nie zawsze występują

: 22 sty 2015, 12:10
autor: jaca2233
Witam :) po odwiedzeniu powitalni mogę podzielić się z wami spostrzeżeniem które występuje w mojej audiczce. Problem polega na tym że: od początku
1. Uruchamiam silnik odpala bardzo ładnie
2. Chwilkę pracuje normalnie, i zaczyna się dziwnie podduszać
3. Silnik się trzęsie z wydechu dochodzi dźwięk jakby był zatkany i czuć zapach paliwa
4. Nagle po osiągnięciu pewnej temperatury następuje dotknięcie jakby magicznej różdżki, silnik pracuje stabilnie jest dynamiczny a w wydechu burczy charakterystycznie czyli wszystko tak jak być powinno.

Do niedawna taki objaw występował tylko po uruchomieniu silnika ale od paru dni obserwuję tendencję że jak odpalam to jest super, potem jak jadę przychodzi czas dławienia do 3 tys obrotów ( jak dam pedał w podłogę to auto wyrywa do przodu ) podławi się 5 minut i jedzie jakby nigdy nic.
Pierwsza rzecz - zauważyłem że nieszczelna jest rura która prowadzi ciepłe powietrze od silnika do filtra. czy to może być przyczyną?
Druga rzecz - wymienione przewody zapłonowe, świece
trzecia - pan który montował mi instalację lpg zmierzył że w dolocie występuje niewielka nieszczelność, jednakże trzeba zaznaczyć że auto po tym kilkominutowym czasie dławienia jedzie super. Macie może jakieś pomysły? Tłumaczcie szczegółowo nie jestem mechanikiem . Liczę że trafią się jakieś pomysły do zbadania zanim cokolwiek zacznę wymieniać

: 23 sty 2015, 19:13
autor: radek kocio
Najpierw vaga podłącz i sprawdź błędy, możliwe że któryś czujnik niedomaga

: 23 sty 2015, 23:49
autor: jaca2233
oki podjadę do szwagra zobaczę co wykaże. na dzień dzisiejszy odpiąłem przepływomierz okazało się że silnik dławi się dużo gorzej i cały czas. nie za bardzo dało się jechać. a czy sondy lambda mogą mieć w tym winę?

: 24 sty 2015, 10:19
autor: IGSMan
jaca2233 pisze:oki podjadę do szwagra zobaczę co wykaże. na dzień dzisiejszy odpiąłem przepływomierz okazało się że silnik dławi się dużo gorzej i cały czas. nie za bardzo dało się jechać. a czy sondy lambda mogą mieć w tym winę?
sondy jak najbardziej do sprawdzenia

: 30 sty 2015, 22:02
autor: jaca2233
Vag pokazał kilka błędów które były zakodowane już wcześniej, po skasowaniu ruszyliśmy na przejażdżkę i okazało się że powraca tylko jeden..... G-108 29-00 short to ground Oxygen sensor 2

Stojąc na przeciwko auta z otwartą maską jak sądzicie z której strony jest ta sonda? lewa czy prawa? Podpytam również gdzie szukać wtyczki.

: 30 sty 2015, 22:29
autor: Audi 80 Polska
A nie było to G102 w opisie błędu? G102 to ta od strony kierowcy. G39 to ta od strony pasażera.

: 30 sty 2015, 23:01
autor: UFOtm
:arrow: po pierwsze naucz się kolego że w samochodzie jest tylko jedna strona samochodu lewa i jedna prawa, więc nie kombinuj z tekstami jak stoje przed maską to po prawej a jak siedzę w środku to po lewej...

:arrow: bank 1 to prawa strona auta cylindry od 1-3, bank 2 to lewa od 4-6 cylindra, więc oxygen2 będzie to sonda pod serwem z lewej strony auta. <ok>


pzdr

: 30 sty 2015, 23:06
autor: jaca2233
kolego siedząc za kółkiem a stojąc przed maską masz dwie różne opcje więc nie opowiadaj że mam się tego uczyć