Strona 1 z 1

[B4 2.8 AAH] Problem z obrotami po wymianie uszczelek pod gł

: 18 gru 2015, 18:52
autor: qmulus
Mam pytanie poniewaz musialem wymienic uszczelki pod glowicami i jak wszystko poskladalem to lekko go szrpie na wolnych obrotach. rozrzad ustawilem prawidłowo sprawdzalem 2 x. podcisnienia wszystkie ok. aha zeby bylo smieszniej przed zdjeciem głowic sprawdzalem i byl przestawiony rozrzad dokladnie lewy walek o pare zebow. ale auto chodzilo idealnie wtedy. Ma ktos jakies pomysly ???

: 18 gru 2015, 22:26
autor: maciek889
qmulus pisze:sprawdzalem i byl przestawiony rozrzad dokladnie lewy walek o pare zebow.
Jak sprawdzałeś? Na znaki po poprzednich majstrach?

Sprawdź czy nie ssie lewego powietrza między rurą doprowadzającą powietrze do silnika a przepustnicą.

: 19 gru 2015, 11:00
autor: qmulus
tak zanim rozebralem rozrzad ustawilem go na znaki i byl lekko przestawiony. zastanawiam sie czy jeszcze raz nie rozebrac rozrzadu i nie sprawdzic czy jest wszystko ok. co do powietrza to wszystko szczelne. posprawdzalem wszystkie opaski i laczenia rurek :/

: 19 gru 2015, 11:15
autor: maciek889
Nie ma co wierzyć znakom zrobionym przez jakiś poprzednich majstrów. Może te znaki były źle i dlatego wcześniej rozrząd był przesunięty względem nich bo może ktoś później poprawił ustawianie z blokadami.

Jeśli znaki które ktoś zrobił się nie zgrywały a silnik pracował dobrze to trzeba było zrobić własne albo załatwić blokady.

Sprawdź też czy masz trzeci cylinder w górze jeśli ustawisz wał.

: 19 gru 2015, 11:41
autor: qmulus
Sprawdzalem. cylinder jest w gorze. ja ustawialem rozrzad na znaki fabryczne nie na popzednie ustawienia zanim rozebralem.

: 19 gru 2015, 15:34
autor: maciek889
Na jakie znaki ustawiałeś? Na wale jest tylko znak a wałki nie mają znaków. Co prawda ponoć można ustawić na nacięcia w drugim końcu wałków po zdjęciu pokryw ale z przodu nic nie ma. Bez blokad można tylko na oko ustawić aby te fasolki były poziomo.

Odkręcałeś koła pasowe od wałków?

: 19 gru 2015, 15:55
autor: qmulus
gora to blokada walkow a dol to na znaku koła i na bloku. nie odkrecalem kol od wałkow.