Strona 1 z 1

[B4 2.6 ABC] problem z odpowietrzeniem ABC

: 21 lut 2016, 23:28
autor: zielonyb5
Witam, po wymianie reduktora w swoim ABC mam problem z jego odpowietrzeniem.
Pierwsza próba statyczna czyli odkrecony korek wlewu płynu i opuszczanie ciśnienia odpowietrznikiem na nagrzewnicy że słabym rezultatem...
Druga próba, po mojemu czyli na postoju wlać płynu i trzymać na 3-4tyś obr z trochę lepszym rezultatem, od razu po tym zabiegu temp wskoczyla na 90St wąż dolny gorący i górny też.
Dzisiaj pojezdzilem po mieście i pojawił się problem - górny gorący, plyn w zbiorniczku zimny i ciepły dolnyw wąż chłodnicy... Czy jest jeszcze jakiś sposób na odpowietrzynie tego układu ?

: 22 lut 2016, 09:01
autor: mały v8
Jak auto się rozgrzeje na tyle że puści termostat, stań nim przodem "pod górkę" , i wtedy na pracującym silniku poposzczaj odpowietrznik na wężu przy króćcu do nagrzewnicy. Jak to nie pomoże w newralgicznych przypadkach trzeba wyjąć termostat, i wywiercić w nim otworek 3mm (niektóre tak maja fabrycznie). Wtedy zasadniczo układ się sam odpowietrza.

: 22 lut 2016, 11:29
autor: maciek889
Nagrzewaj samochód z zakręconym korkiem zbiorniczka aby w układzie było ciśnienie i tylko wypuszczaj je odpowietrznikiem na wężu nagrzewnicy.

Re: problem z odpowietrzeniem ABC

: 22 lut 2016, 20:15
autor: Krzysiek0112
zielonyb5 pisze:Witam, po wymianie reduktora w swoim ABC mam problem z jego odpowietrzeniem.
Pierwsza próba statyczna czyli odkrecony korek wlewu płynu i opuszczanie ciśnienia odpowietrznikiem na nagrzewnicy że słabym rezultatem...
Druga próba, po mojemu czyli na postoju wlać płynu i trzymać na 3-4tyś obr z trochę lepszym rezultatem, od razu po tym zabiegu temp wskoczyla na 90St wąż dolny gorący i górny też.
Dzisiaj pojezdzilem po mieście i pojawił się problem - górny gorący, plyn w zbiorniczku zimny i ciepły dolnyw wąż chłodnicy... Czy jest jeszcze jakiś sposób na odpowietrzynie tego układu ?



teraz mogłes go zapowietrzyc ja reduktor wymieniałem w ten sposub że najpierw podłączyłem górny wąż zasilania a jak zaczoł płyn przepływac założyłem dolny po upuszczeniu płynu z niego poprzez pochylenie go w dół odpaliłem auto i uzupełniłem ubytek płynu wszystkie elementy tak wymieniam w każdym aucie tzn chłodnice nagrzewnice reduktor.

: 28 lut 2016, 12:08
autor: zielonyb5
Zrobiłem to i tak po swojemu... Stanąłem tak żeby przód był w górze i trzynalem na 3-4 tyś one. Poszło wszystkobez problemu mimo zużytej pompy wody