[B4 2.6 ABC PB+LPG] Na benyznie zdławiona, na gazie zasuwa
: 07 mar 2016, 02:46
Witam serdecznie 
Czytałem już wiele na temat przymulonego ABC, otóż mój problem jest dość dziwny. Mam instalacje gazową, na której auto jedzie dobrze, nie muli, natomiast na benzynie jest problem. Na zimnym i ciepłym (tutaj już mniej) silniku auto w granicach 2000-3000 rpm jest zdławione, potem jako tako ciągnie, ale nadal nie jest to samo jak w przypadku lpg, w dodatku lubi też szarpnąć (efekt żabki podczas jazdy). Naturalnie audiczka była podpinana pod komputer i raz pojawił się błąd sondy lambda. Przestudiowałem wiele problemów z forum, ale zazwyczaj było na odwrót, że na gazie auto nie jechało, a na PB było wszystko w porządku. Nie chcę wymieniać wszystkiego po kolei, ponieważ wiąże się to z dużymi kosztami. Przeglądając tematy natknąłem się , że mój problem może dotyczyć zapchanego katalizatora, braku szczelności w dolocie lub w wężykach podciśnienia, czujnika spalania stukowego albo położenia wału, map sensora, wtrysków, pompki paliwowej lub sond właśnie. Martwi mnie to już dłuższy czas. Może jest ktoś, kto miał podobny problem i wie w czym leży przyczyna. Pozdrawiam serdecznie

Czytałem już wiele na temat przymulonego ABC, otóż mój problem jest dość dziwny. Mam instalacje gazową, na której auto jedzie dobrze, nie muli, natomiast na benzynie jest problem. Na zimnym i ciepłym (tutaj już mniej) silniku auto w granicach 2000-3000 rpm jest zdławione, potem jako tako ciągnie, ale nadal nie jest to samo jak w przypadku lpg, w dodatku lubi też szarpnąć (efekt żabki podczas jazdy). Naturalnie audiczka była podpinana pod komputer i raz pojawił się błąd sondy lambda. Przestudiowałem wiele problemów z forum, ale zazwyczaj było na odwrót, że na gazie auto nie jechało, a na PB było wszystko w porządku. Nie chcę wymieniać wszystkiego po kolei, ponieważ wiąże się to z dużymi kosztami. Przeglądając tematy natknąłem się , że mój problem może dotyczyć zapchanego katalizatora, braku szczelności w dolocie lub w wężykach podciśnienia, czujnika spalania stukowego albo położenia wału, map sensora, wtrysków, pompki paliwowej lub sond właśnie. Martwi mnie to już dłuższy czas. Może jest ktoś, kto miał podobny problem i wie w czym leży przyczyna. Pozdrawiam serdecznie
