[Audi 80 b3 1.8 PM] szarpie i niechce jechać na PB
: 06 lut 2017, 13:56
Witam otóż mam problem z moim audi 80b3 1.8 PM LPG a mianowicie .
Zresetuje ECU za pomocą odłączenia na całą noc odplam rano na PB i czekam aż się za adoptuje czyli do wyłączenia wentylatora chłodnicy, na jakiś czas auto odpala normalnie na PB i LPG, potem na PB zaczyna słabo palić nawet potrafi zgasnąć przy odpaleniu ,obroty skaczą jechać się praktycznie nie da szarpie dusi się itp na LPG jest w miarę Ok po za tym że obroty przy odpalaniu strasznie są wysokie ok 3000 tys/min na LPG i powoli spadają nawet przy zmianie biegów trochę stoją w miejscu.
Zmierzam do tego że ECU łapie błędy i to przez LPG po resecie jest ok, czytałem posty na forum i wydaje mi się że mam źle ustawioną emulację:
Emulator LECHO:
ma 4 przełączniki link do takowego emulatora poniżej:
http://www.lecholpg.pl/index.php?act=pr ... minilambda
U mnie jest tak że wszystkie 4 są w pozycji ON skierowane do dołu a takiego ustawienia nie ma w instrukcji jak sami widzicie.
Z tego co wyczytałem na forum ustawienia emulatora dla odpowiednika PM , ABT
Są takie że :
- Masa na wyjściu symulacji nie ma żadnego sygnału, jest ono dołączone do masy zasilania układu.
-1V - praca z sondami 0..1V, próg zmiany kierunku ruchu silnika krokowego równy 0.5V
i tak ustawiłem według instrukcji LECHO : 1,2 i 4 ON i 3 OFF czyli 1,2,4 dół ,3 góra
I do tego mam pytanko czemu wszystkie cztery był na ON czyli w dół, co to oznacza ????
bo tego nie ma w instrukcji obsługi
Spróbuje odłączyć klemy i zrestartować i za adaptować i pojeździć
Jak myślicie teraz powinno być dobrze , nie będzie łapał błędów , czy mogło być to właśnie przez to że tak były ustawione przełączniki ???
Zresetuje ECU za pomocą odłączenia na całą noc odplam rano na PB i czekam aż się za adoptuje czyli do wyłączenia wentylatora chłodnicy, na jakiś czas auto odpala normalnie na PB i LPG, potem na PB zaczyna słabo palić nawet potrafi zgasnąć przy odpaleniu ,obroty skaczą jechać się praktycznie nie da szarpie dusi się itp na LPG jest w miarę Ok po za tym że obroty przy odpalaniu strasznie są wysokie ok 3000 tys/min na LPG i powoli spadają nawet przy zmianie biegów trochę stoją w miejscu.
Zmierzam do tego że ECU łapie błędy i to przez LPG po resecie jest ok, czytałem posty na forum i wydaje mi się że mam źle ustawioną emulację:
Emulator LECHO:
ma 4 przełączniki link do takowego emulatora poniżej:
http://www.lecholpg.pl/index.php?act=pr ... minilambda
U mnie jest tak że wszystkie 4 są w pozycji ON skierowane do dołu a takiego ustawienia nie ma w instrukcji jak sami widzicie.
Z tego co wyczytałem na forum ustawienia emulatora dla odpowiednika PM , ABT
Są takie że :
- Masa na wyjściu symulacji nie ma żadnego sygnału, jest ono dołączone do masy zasilania układu.
-1V - praca z sondami 0..1V, próg zmiany kierunku ruchu silnika krokowego równy 0.5V
i tak ustawiłem według instrukcji LECHO : 1,2 i 4 ON i 3 OFF czyli 1,2,4 dół ,3 góra
I do tego mam pytanko czemu wszystkie cztery był na ON czyli w dół, co to oznacza ????
bo tego nie ma w instrukcji obsługi
Spróbuje odłączyć klemy i zrestartować i za adaptować i pojeździć
Jak myślicie teraz powinno być dobrze , nie będzie łapał błędów , czy mogło być to właśnie przez to że tak były ustawione przełączniki ???