Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABT] stracił wolne obroty

: 19 mar 2017, 20:47
autor: czarekHD
panowie co może być przyczyną gaśnięcia na wolnych obrotach na lpg ? problem pojawił się z dnia na dzień wróciłem do domu wszystko było ok,godzinę później odpalam i na gazie kompletnie stracił wolne obroty.
-reduktor po regeneracji
-krokowy sprawny podmieniany na inny
-na śrubie nie chodzi
-sonda sprawdzana miernikiem
-elektrozawory czyszczone
po puszczeniu gazu odrazu gaśnie,dopóki trzyma się gaz to jedzie choć trochę szarpie,zimny i ciepły to samo

: 19 mar 2017, 20:57
autor: olek70
Witam.
Może nie odcina do końca PB.

: 19 mar 2017, 21:52
autor: czarekHD
a zapomniałem dodać że gaz był regulowany jakieś 2 tygodnie temu bo wcześniej też gasnął ale nie było reakcji na gaz,po regulacji przeszło. Jak sprawdzić czy odcina benzyne ?

[ Dodano: 2017-03-19, 21:52 ]
ale w sumie zakręciłem zawór na butli żeby gaz się wypalił jak wyjmowałem elektrozawór,więc benzyny chyba nie podaje bo by nie zgasł

: 20 mar 2017, 00:04
autor: maciek889
Jak reduktor świeżo po regneracji to jego nastawy mogą się zmieniać same przez kilkaset kilometrów zanim się ustabilizują.

: 20 mar 2017, 09:00
autor: czarekHD
zmieniłem w nim membrany i nic nie regulowałem,jeździł tak samo jak przed tą całą operacją. próbowałem podkręcić trochę obroty ale kręcenie śrubką nic nie daje

: 20 mar 2017, 22:30
autor: miron72
Tylko membrany? Nie zmieniałeś gumek na zaworkach?
Wróć do ostatnich zmian myślami czyli do reduktora właśnie. Może jakiś oring przyszczypałeś(np. na śrubce obejścia), może jakaś sprężynka krzywo siedzi itp. itd.
Albo mała nieszczelność.
Maciek dobrze pisze -zanim się to ułoży sporo czasu może zejść.
Może coś niedokręcone, może za lekko, albo jakiś wężyk zeskoczył?
Poruszaj całą "budą" filtra naciskając na nią z góry. W różne strony. Może podstawa wtrysku nieszczelna?
Zasadniczo tam nie ma się czym bawić.

Ale zaraz, jeżeli dobrze rozumiem na benzynie też zdycha?

: 21 mar 2017, 18:12
autor: czarekHD
podstawa wtrysku raczej szczelna bo próbowałem ją macać. no nie wiem jutro chyba jeszcze raz rozkręcę ten reduktor i zobaczę czy tam wszystko gra bo innej opcji nie ma. wszystkie gumki zmienione. dziwne to troche że 2 tygodnie było w porządku i z godziny na godzinę padło bez żadnych objawów

[ Dodano: 2017-03-21, 18:12 ]
odkręciłem dziś filtr z reduktora,tyle syfu jeszcze nie widziałem. nie wiem jakim cudem bo filtr zmieniany był przy regeneracji. dodatkowo zauważyłem że skądś jakby gaz syczy ale podociągałem śruby w reduktorze dla pewności i dalej jest tak samo. nie zdążyłem go rozebrać bo deszcz zaczął padać

: 21 mar 2017, 19:34
autor: maciek889
Zwykle po dwóch wymianach filtra gazu bez zmiany uszczelnień filtra pokrywka filtra albo śruba trzymająca go traci szczelność.
A jak chcesz tanio sprawdzić szczelność to woda z mydłem albo płynem. Albo możesz kupić profesjonale "mydło" w spayu: http://allegro.pl/tester-szczelnosci-po ... 61997.html

: 22 mar 2017, 23:13
autor: czarekHD
nie chciało mi się juz bawić,zamontowałem dziś nowy reduktor. problem znikł

: 27 sie 2017, 21:08
autor: las12
Witam . Mam problem z swoim Audi 80 B4 2.0 90 km . + lpg brc .Chodzi o to ze zaplam na benzynie później przelaczenie na lpg , chodzi o to ze przy hamowaniu obroty silinka spadają aż tak ze prawie samochód gasnie . Dzieje się to przez mniej wiecj 10km a później przestaje .Tez slychac minialne spadki z obrotów . Co może być przyczyną?