Strona 1 z 1

[B4 1.8T] modyfikacje i LPG

: 21 wrz 2017, 18:49
autor: Shon
Witam,
zastanawiam się nad przeróbką mojej weekendowej zabawki na daily co wiązało by sie z koniecznością zasilenia go LPG.

Silnik 1.8T AEB, centralny IC, downpipe, przelot, program na 1.1 bara 200KM

Czy teraz żeby po zamontowaniu LPG jeździł z tą samą mocą wystarczy tylko zainwestować w odpowiednio wydajne wtryski i reduktor, czy np. będe musiał znowu jechać na program?

Zdaję sobie sprawe, że lepiej byłoby to zrobic w odwrotnej kolejności tj. najpierw LPG potem mody, ale nie pomyślałem wcześniej ;d

: 21 wrz 2017, 19:06
autor: maciek889
Shon pisze: najpierw LPG potem mody, ale nie pomyślałem wcześniej ;d
Wg. mnie lepiej montować po modach, bo od razu przy montażu wyjdzie czy instalacje jest wystarczająco wydajna.

Jak będziesz montować to bierz sterownik najlepiej stag qbox bo on ma możliwość ustawienie dowolnego procentowego udziały benzyny ustawianego na dowolne obciążenie i obroty. Wtedy jakby się okazało że przy wysokich obrotach (powyżej 5000) zapętlało by wtryski lpg (wtryskiwacze cały czas otwarte bo wyliczony czas wtrysku jest dłuższy niż czas cyklu pracy silnika) to można dać kilka % benzyny zamiast lpg.
Ale do 200KM jeszcze nie ma problemu z dostaniem wtrysków obsługujących 50 KM/cylindra i tak samo wystarczy jeden reduktor.

[ Dodano: 2017-09-21, 19:06 ]
Czy nawet jeśli będzie weryfikowany AFR ma wgraniu gotowego programu to od razu można będzie sprawdzić AFR na LPG bo AEB nie ma sondy szerokopasmowej aby mógł kontrolować mieszankę przy gazie w podłodze.

: 21 wrz 2017, 19:32
autor: Krzysiek 84
Shon, _uwaga

: 21 wrz 2017, 21:13
autor: Shon
ok, rozumiem, czyli sterownik stag qbox, dobre wtryski, reduktor i ogarnięty gazownik :)

: 22 wrz 2017, 07:36
autor: Pieterb
Shon, zastosuj się do polecania moderatora albo temat pójdzie do kosza!