Strona 1 z 1
[B4 2.0 ABT] Montaż sekwencji do ABT (LPG do ABT)
: 04 wrz 2018, 13:57
autor: konradzki
Witam
czy ktoś może podpowie jakie graty dać i jakie/jak zamontować wtrysk/wtryski do ABT (to nie pomyłka, jednopunkt)?
nie oczekuję pytania po co, tylko podpowiedzi jak założyć sekwencje do silnika na jednopunktowym wtrysku
koszty nie są najważniejsze,
dzieki
km
: 04 wrz 2018, 15:28
autor: maciek889
Gdzieś na lpgforum były chyba daw tematy o tym. Jeden to sekwencja wsadzona do wtrysku abimex z opla gdzie był problem, że wtrysk nie był tak zsynchronizowany z obrotami silnika jak monowtrysku boscha. Też gaz trzeba podawać na czapce mowtrysku tam gdzie benzynę, bo jak były wkrętki przy samej głowicy to był problem przy nagłym dodaniu gazu bo ECU benzyny uwzględnia czas potrzebny na dotarcie paliwa od wtrysku do cylindra i to wzbogacenie dociera do cylindra za wcześnie.
Nawet ktoś na naszym forum pisał że próbował ale z marnym skutkiem. Nie wiem czy nie jest problem z tym że wtryskiwacz benzynowy otwiera się na bardzo krótko i aby wtryskiwacz gazowy działał w optymalnych dla siebie czasach wtrysku trzeba dać małe dysze i kosmicznie duży mnożnik a to doprowadza do tego że jest zbyt mało wydajny przy gazie w podłodze przy wysokich obrotach.
Chyba już mniej problematycznie by było wsadzenie ECUmastera DET3 z softem fuel implant aby samodzielnie sterował podawaniem gazu.
: 04 wrz 2018, 16:04
autor: Leo
dokładnie tak powinno się to odbyć, ecumaster plus być może będzie konieczne dorobienie triggera na koło zamachowe...
: 04 wrz 2018, 19:54
autor: Jarewa
Szkoda ze wycofali 3gen gazu ona by była idealna.
: 04 wrz 2018, 23:23
autor: maciek889
Leo pisze:konieczne dorobienie triggera na koło zamachowe...
Te sterowniki mogą wykorzystywać i nawet modyfikować zapłon na zapłonie z czujnika halla jaki jest w 80tkach. Jedynie jakby chcieć wsadzić zapłon bez mechanicznego rozdzielacza np. EDIS to trzeba by dać koło i czujnik na wał.
: 05 wrz 2018, 07:38
autor: konradzki
maciek889 pisze:
Nawet ktoś na naszym forum pisał że próbował ale z marnym skutkiem. Nie wiem czy nie jest problem z tym że wtryskiwacz benzynowy otwiera się na bardzo krótko i aby wtryskiwacz gazowy działał w optymalnych dla siebie czasach wtrysku trzeba dać małe dysze i kosmicznie duży mnożnik a to doprowadza do tego że jest zbyt mało wydajny przy gazie w podłodze przy wysokich obrotach.
Chyba już mniej problematycznie by było wsadzenie ECUmastera DET3 z softem fuel implant aby samodzielnie sterował podawaniem gazu.
a jakby dac dwa lub wiecej wtryskow gazowych?
nie da rady tego ogarnac na sterowniku (najlepiej Staga) do sekwencji?
: 05 wrz 2018, 18:02
autor: maciek889
Więcej wtrysków da taki sam efekt jak większe dysze. Z dużej dziury w dyszy albo wielu mniejszych ciężko może być odmierzyć małą ilość paliwa. Jeszcze można próbować w stagu (od 300 plusa) opcją podwajania czasów zniwelować ten problem.