Strona 1 z 1

Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 06 kwie 2022, 08:46
autor: las12
Proszę o pomoc i pewnie dostanę ochrzan dodaje post który pewnie się pojawił . Otóż problem jest taki gdy odpalę samachod po nocy na lpg samochod dostaje obrotow a pozniej gdy dodaję gazu czuć jakby się dławił słychać strzelanie w tłumiku oraz pyakanie jakiegoś przekażnika pod kierownica , gdy dostanie temperatury wszystko przestaję . Lpg 1 generacji . Co może być przyczyną jakichs przekażnik monowtrysk . Proszę o pomoc .

Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 06 kwie 2022, 20:05
autor: Krzysiek 84
A pod kompa podepnij i sprawdź temperatury , przyczyna czasem może być banalna i może to być niebieski czujnik temperatury.

Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 06 kwie 2022, 20:06
autor: las12
Wymieniany w tamtym roku był

Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 06 kwie 2022, 20:47
autor: Krzysiek 84
A jakiś firmowy mysli_

Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 09 kwie 2022, 09:09
autor: las12
Dzisiaj podczas jazdy zaczał szarpać na lpg coś pstykalo pod kierownica na lpg co może być przyczyną?

Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 09 kwie 2022, 09:36
autor: Ven0n
Przyczyną jest brak dokładniejszej diagnozy. Pykanie pod kierownicą niewiele nam mówi.
Na benzynie chodzi dobrze?
Sprawdziłeś czy to nie cyka elektrozawór reduktora(który jest raczej często umieszczany obok zbiornika oleju wspomagania)
Jeśli to nie elektrozawór reduktora to może masz jakiś przekaznik wsadzony pod deską i coś nie łączy.
A więc zacznij od przesłuchania reduktora(Napisz jaki to jest firma model)
Potem najwyżej przejdź do odkręcenia tej dolnej pokrywy deski pod kierownicą, może tam coś ciekawego się dzieje

Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 09 kwie 2022, 10:38
autor: las12
Czy niebieski czujnik ? Był wymieniony na febi

Dodano po 2 minutach 3 sekundach:
Albo czy jest jakichs przekaznik od sterowania lpg i benzyna pod kierownica oryginalny?

Dodano po 23 minutach 49 sekundach:
20220409_104050.jpg
20220409_104056.jpg

Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 09 kwie 2022, 12:47
autor: Ven0n
Poza zrobieniem zdjęć, zastosuj się do moich zaleceń, które zaproponowałem. Jak silnik nie gaśnie i da się wyjść że samochodu to obadaj te dwa niebieskie elektrozawory przy reduktorze urządzeniem pomiarowym zwanym "słuch"

Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 09 kwie 2022, 14:29
autor: maciek889
A pstryka też na benzynie czy na benzynie w ogóle nie chodzi? Przełącznik masz 3 pozycyjny?

Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 09 kwie 2022, 14:41
autor: las12
Przełącznik 3 pozycjny na gazie sadze ze to coś z prądem lub cewka?

Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 09 kwie 2022, 16:14
autor: Ven0n
Oddaj do gazownika.

Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 10 kwie 2022, 09:39
autor: las12
20220410_084753.jpg
panowie znalazłem chyba problem z tego brązowego kabla od cewki było przebicie dlatego psikał w tłumik i miał nierówne obroty.

Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw

: 24 kwie 2022, 16:33
autor: maciek889
Jeszcze często bezpiecznik lubi zaśniedzieć na kablach tego typu instalacji lpg.