Strona 1 z 3

[B3 2.0 16V] Instalacje LPG

: 06 gru 2006, 10:07
autor: lukasz-jo
Mam 18 lat i jestem świrzym nabywcą B3 (2.0 16v DOCH) i chciałbym zorientować się ile może wyniść zamontowanie gazu :?: ... pozdrawiam

[ Dodano: 2006-12-06, 10:09 ]
Z góry pszepraszam za błędy :oops:

: 06 gru 2006, 18:09
autor: Cysztof
odpusc gaz do wtrysku mechanicznego...

: 06 gru 2006, 18:14
autor: SZKOT
Tak naprawde to gaz sie oplaca jak duzo jezdzisz :-)

Ile musisz przejechac kilometrow aby zwróciła Ci się inwestycja ok. 4000 PLN?

ja tam wole zostawiac za soba smrodek benzynki niz gazu ;-)
zreszta u mnie problem jest taki, że mam garaż w bloku (podziemny) a tam nie wolno parkowac samochodów z instalacją gazową.

: 06 gru 2006, 18:35
autor: Chris
Nie zatruwaj samochodu gazem.......

: 07 gru 2006, 18:20
autor: yankes
no to moze ja tez cos powiem nie wiem jak duzo robisz kilometrow rocznie a raczej zrobisz bo to pewnie bedzie twoj pierwszy rok ale jesli malo to zostan przy benzynie bedzie zdrowiej dla auta i dla twoich nerwow a jesli masz zamiar robic dosc duzo kilometrow no to pozostaje gaz tylko ja bym radzil sekwencje sam mam 2 generacje i jak nie odwiedzisz pare dobrych razy gazownikow to nie bedzie dobrze jezdzilo poza tym ja mam elektroniczny wtrysk wiec to cos innego niz mechaniczny i na takim sie nie znam
http://www.autocentrum.pl/?FF=148 tutaj masz kalkulator po jakim czasie i przebiegu zwroci ci sie instalka pozdrawiam

: 07 gru 2006, 19:36
autor: foxbat
I jezszcze jedna rzecz - silnik musi działac BEZ ZARZUTU tak jakby z fabryki właśnie wyszedł - dopiero to w jakimś tam stopniu zapewnia w miarę małą ilośc problemów. 2.0 16v.... Działa dobrze raczej tylko z sekwencyjną instalacją... duuży koszt w porównaniu do wartości auta... ok 40-50%.

Moje prywatne zdanie - odpuśc i jeździj na benzynie - aż taka droga to ona w końcu nie jest. Jak robisz w miesiącu do 1000km to nie zwróci ci się instalka w sensownym czasie. A przecież ten silnik nie jest aż tak paliwożerny...

: 11 gru 2006, 20:29
autor: Chris
Foxbat ma racje,zeby instalka sie zwrocila w sensownym czasie to trzeba z auta nie wychodzic.Ten samochod byl zaprojektowany z mysla benzyna i tylko benzyna.......niech tak zostanie.Takie jest moje zdanie.....pozdr all

: 11 gru 2006, 20:55
autor: Rafalski82
Tym bardziej że coraz mniejsza jest różnica między benzyną a gazem.

: 14 gru 2006, 22:59
autor: Oofol
Przyłączę się do zdania że gaz opłaca się jak sie jeździ dużo. Miałem auto na gaz i robiłem średnio 25tys. Powiem Wam szczerze że po zmianie na OOOO nie zauważyłem zmiany w portfelu. Przy moim lu jazdy i (jeżdżę głównie na dłuższych odcinkach, przez miasto przejeżdżam skrótami) autko spala mi 6-6,5l Bp i jestem z tego zadowolony! A z gazem są jeszcze dodatkowe ceregiele typu regulacja - bo nie jest tak łatwo że raz wyregulujesz odparownik i po kłopocie... Zatankujesz na innej stacji i trzeba znowu regulować, będzie inna dostawa gazu i to samo. O ile to przy instalacji gaźnikowej czy mono wtrysku nie jest zbytnio problematyczne to na sekwencji wiąże się to z częstymi wizytami w serwisie=koszta. Pozatym jeszcze dochodzi konserwacja wymiana filterków itd.
Bp MASTAH!!!

: 15 gru 2006, 18:11
autor: Cysztof
cos mi siewydajeto raczejmarne szanse na sekwencje do tego silnika...nie ma raczej chetnych do jej zakladania...

: 15 gru 2006, 18:52
autor: szogun0
Jak ktoś ma sekwencje, to nie potrzeba aż tak często regulować, zbiera ona na tyle dużo parametrów, że ma mozliwość adaptacji do obecnych warunków paliwa.

: 15 gru 2006, 20:50
autor: wilu8
z tego co wiem to 16v nie nalezy do silnikow zbytnio lubiacych gaz ,najlepiej skonsultowac z dobrym gazownikiem a jak chcesz auto bezproblemow to monowtrysk lub abk ;-)

: 16 gru 2006, 10:21
autor: Cysztof
ale sekwencji nie zakladaja do mechanicznych wtryskow!!!!!!

: 16 gru 2006, 16:39
autor: Oofol
Ogólnie w OOOO jest ciężko z gazem. ojciec chciał założyć do 2.0E (5 cylindrów) i na dolnym śląsku mówili w warsztatach (na dzwonił się strachecznie!) że nie mają zbyt dużego doświadczenia... Że zdarzają się strzały... A strzał możesz mieć raz na miesiąc albo 2 razy na dzień... nigdy nie wiadomo... a koszta po strzale są spore...

: 22 gru 2006, 18:33
autor: mrx1983
Jezeli to wtrysk mechaniczny to nigdy w zyciu gazu do tego,to nie bedzie dobrze jezdzic.Zaden samochod z tym rodzajem wtrysku sie nie nadaje do zagazowania:(
Te opinie slyszalem od bardzo dobrego gazownika i kilku dobrych mechanow.Zrobisz jak zechcesz.
Pozdrawiam