Strona 1 z 2

[B3 2.0 + LPG] Zwykły czy Sekwencja??

: 18 paź 2008, 12:55
autor: olek_krk
Witam wszystkich. Niedawno kupiłem Audi 80 z 91r 2.0 silnik. Chciałbym ją, że tak powiem zagazować:P Słyszałem od paru ludzi ze jest jakiś problem z montażem zwykłego LPG do tego samochodu i że bardziej opłaca sie sekwencje.Jak mi to powiedziano " tu jest pompa mechaniczna i trzeba kombinować...." Czy to prawda?? Powiedzcie co wiecie na ten temat, porady i problemy z instalacją w tym wózku 8-)

Proszę pamiętać o poprawnym nazywaniu tematów.

: 18 paź 2008, 13:01
autor: Lucas_k
Według mnie jesli gaz to tylko sekwencja
W moim audi przy zwyklej instalacji gazowej mimo tego ze byla robiona u dobrych fachowcow juz po raz conajmniej drugi trzeba wymienic przepływomierz i rozdzielacz paliwa a koszt nowych czesci to kilka tysiecy . Obecnie moje auto stoi obok warsztatu i czeka az wlasciciel zalatwi jakies czesci z uzywki ;-)

: 18 paź 2008, 13:12
autor: Danek
olek_krk, Jak dobrze się domyślam masz silnik na mechanicznym wtrysku. W związku z tym do takiego silnika nie da rady założyć instalacji sekwencyjnej. Najlepszym wyjściem byłby montaż instalacji III generacji czyli ciągły wtrysk gazu. II generacji nie polecam, lepiej już zostawić autko bez gazunku.

: 18 paź 2008, 20:07
autor: k44761
Dokładnie tak jak pisze @Danek. II generacji nie zakladaj pod żadnym pozorem, a jeśli ktoś (zapewne "gazownik") namiesza Ci w głowie i zapewni że gaz będzie działał - poczytaj forum i opinie i problemy ludzi, którzy mają i klną na gaz w mechanicznym wtrysku

: 19 paź 2008, 02:01
autor: olek_krk
Widzę że więcej z Tym kłopotów niż to warte. W takim razie pozostaje jeździć na Eurosuper :-P

: 19 paź 2008, 13:47
autor: Kornel
III generacja, a ja będę dalej przy swoim i powiem BLOS <ok>

: 19 paź 2008, 23:33
autor: Danio BB
Bloss <ok> Tylko jak go tam upchać? Dolot jest raczej za krótki i ma nierównomierną średnicę. Pytam bo dwóch kumpli ma kłopoty z gazem (ADA i ACE) i marudzą mi żeby coś z tym zrobić. Gazownicy twierdzą że bloss nie wejdzie a ja nie miałem się jeszcze okazji temu dokładnie przyjrzeć. Najlepszym wyjściem i sprawdzonym było by pewnie zrezygnowanie z KE jetronica i zabudowa wtrysku sterowanego elektronicznie....

: 20 paź 2008, 01:45
autor: olek_krk
Koledzy, mam pytanie:P Co to jest BLOS <ok>

: 20 paź 2008, 08:02
autor: Danek
olek_krk pisze:Koledzy, mam pytanie:P Co to jest BLOS <ok>
Szukajka nie gryzie :-P . W skrócie: rodzaj miksera gazowego opartego na nieco innej technologii niż standardowe miksery ze zwężką Venturiego. Można to porównać konstrukcyjnie do gaźnika.

: 20 paź 2008, 09:48
autor: Kornel
Kto powiedział, że w 2.3 się nie da:

viewtopic.php?t=6701&highlight=monta%BF+blosa

:-D <ok>

: 20 paź 2008, 12:30
autor: Danek
KorNoLio, Ale olek_krk nie ma NG tylko jakiś 2.0 na mechanicznym wtrysku.

: 20 paź 2008, 12:57
autor: Lisu_RMC
Ja mam akurat 2.0E z gazem na wtrysku (III gen) - zero problemów. Spalanie gazu na poziomie 8,5-9 trasa i 10-11 miasto.
Dodam, że to wyniki spalania przy "normalnej" jeździe. Ale nawet przy dynamicznym i ostrym jeżdżeniu nie przekracza mi 12,5l na 100km po mieście i ok 10,5/100 po trasie.

: 20 paź 2008, 14:57
autor: olek_krk
Lisu_RMC a ile kosztuje gaz III generacji do 80-tki??

: 20 paź 2008, 15:18
autor: Kornel
Danek pisze:KorNoLio, Ale olek_krk nie ma NG tylko jakiś 2.0 na mechanicznym wtrysku.
No tak nie doczytałem ale oczywiście do każdego mechanicznego da się założyć i nie tylko, może być gaźnik, digifant. A nawet jak się ludzie uprą to i diesla włożą ;-)

: 20 paź 2008, 19:39
autor: Lucas_k
A czy jesli ma sie instalacje gazowa 2 generacji i chce sie zalozyc 3 generacje to czy dzieki temu ze jest juz lpg w aucie cena zmaleje ? Czy po prostu kwestia bedzie polegac na kompletnym wymontowaniu 2 generacji LPG i wstawieniu 3 generacji ?
wtrysk oczywiscie mechaniczny niestety...