[B3 2,3 NG] Jaki parownik zakupić?
: 04 sty 2009, 22:03
Witam. Mam pytanko do posiadaczy Audiczek 2.3 NG dotyczące parownika.
Chciałbym uzyskać konkretną odpowiedź jaki parownik nie będzie sprawiał problemów w tym silniku. W tej chcwili mam LOVTEC http://screeny.pl/24895 który jest porażką. Wymienion cały osprzęt zapłonowy(kable itd), membrany w parowniku, filtry ,a poprawy brak. W dalszym ciągu nie idzie go wyregulować. Albo nie ma wolnych obrotów i jako tako ma siłę lub na jałowym chodzi równo lecz w obroty się nie wkręca. Podobno jest mało wydajny.
Kolejna sprawa. Parownik ten ma sterowanie podciśnieniowe z przed mixera. Parownik jest niby elekrtonik ale widać że było podciśnieniowe sterowanie dorobione bo ma zaspawane odpowietrzniki na dekielku i dorobioną rurke do sterowania. Pytanie moje: jak rozwiązać sterowanie w parowniku elektronicznym który ma jeden wąż do podawania gazu. Moja instalacja opiera się tylko na sterowniku WR
Samochód kupiłem z taką instalacją i próbuję ja trochę usprawnić bo jest tragedia.
A i jeszcze jedno. Czy pomoże coś rozwiercenie zwężki w mixerze na max. W tej chwili jest 34 mm, może uda się powiękrzyć na jakieś 40mm czy to robota warta zachodu czy tylko może się przyczynić do zwiękrzenia prawdopodobieństwa strzałów?
Chciałbym uzyskać konkretną odpowiedź jaki parownik nie będzie sprawiał problemów w tym silniku. W tej chcwili mam LOVTEC http://screeny.pl/24895 który jest porażką. Wymienion cały osprzęt zapłonowy(kable itd), membrany w parowniku, filtry ,a poprawy brak. W dalszym ciągu nie idzie go wyregulować. Albo nie ma wolnych obrotów i jako tako ma siłę lub na jałowym chodzi równo lecz w obroty się nie wkręca. Podobno jest mało wydajny.
Kolejna sprawa. Parownik ten ma sterowanie podciśnieniowe z przed mixera. Parownik jest niby elekrtonik ale widać że było podciśnieniowe sterowanie dorobione bo ma zaspawane odpowietrzniki na dekielku i dorobioną rurke do sterowania. Pytanie moje: jak rozwiązać sterowanie w parowniku elektronicznym który ma jeden wąż do podawania gazu. Moja instalacja opiera się tylko na sterowniku WR
Samochód kupiłem z taką instalacją i próbuję ja trochę usprawnić bo jest tragedia.
A i jeszcze jedno. Czy pomoże coś rozwiercenie zwężki w mixerze na max. W tej chwili jest 34 mm, może uda się powiękrzyć na jakieś 40mm czy to robota warta zachodu czy tylko może się przyczynić do zwiękrzenia prawdopodobieństwa strzałów?