Strona 1 z 3
[b4 2,8 aah] za mały reduktor ??
: 15 sty 2009, 00:29
autor: scyzor
witam,posiadam reduktor o ozn.140 hp czyli km -jaki wpływ moze miec za mały reduktor na spalanie gazu , a także czy ma jakis związek z puznym przełaczaniem na gaz tj,po 15-20 minutach pracy na pb .dodam iż zaobserwowałem ,że kiedy odpale audi przejade ok. 7-km i zgasze auto na 1 minute wtedy przełączy się wczesniej- :?:.problem pojawił się z nastaniem mroznych dni .termostat wymieniony,przewody wodne podłączone do przewodów nagrzewnicy -prosze o podpowiedz -pozdro. 8-) [/b]
: 15 sty 2009, 02:35
autor: hct
to jest tak przelaczaniem na gaz steruje komputer i mozna to zmienic mnie sie przelancza teraz jak jest -12 nawet po jakis 600m ustawilem sobie zeby przełączał juz przy temp plynu 25 stopni
co do wielkosci reduktora to jesli przy wysokich obrotach nie przelacza ci sie automatycznie na benzyne to jest ok
zreszta musisz dokladnie opisac jaka instalacja jaki reduktor jaki komp to moze ktos cos ci powie ciekawego
napisz jeszcze ile ci to lyka gazu bo jestem ciekaw
: 15 sty 2009, 08:09
autor: WOJTEK26
Kolego zacznij od tego czy masz sekwencje czy mieszalnikowa instalacje, ale wnioskuje ze masz mieszalnikowa. Skoro sie tak późno przełacza byc moze masz uszkodzony czujnik temp reduktora i stad te problemy z przełaczaniem. Jeżeli masz reduktor do 140KM to auto nie bedzie osiagac pełnej mocy na wysokich obrotach.
: 15 sty 2009, 23:53
autor: scyzor
mam reduktor-AT07--MODEL 71513
układ elektr. -razmus
sterownik-AL-700
Tu raczej nie ma czuj, temp na reduktorze
: 16 sty 2009, 04:04
autor: WOJTEK26
Skoro nie chce sie przełączyc to podjedź do gazowników niech sprawdzą próg przełączania na LPG oraz czy dobrze jest podłaczony kabelek z pomiarem prędkosci obrotowej silnika. Przy okazji do sprawdzenia skłąd mieszanki na LPG oraz max i min otwarcie silniczka krokowego.
: 16 sty 2009, 19:50
autor: scyzor
hct-moja niunia w trasie połknie ok14- 15 l gazu, po mieście potrafi połknąc do 30 l,ale ogólnie od 14 do 20 -jeżdząc normalnie . a u ciebie jak ???----może cos trzeba poregulować ???
[ Dodano: 2009-01-16, 19:53 ]
wojtek -tak zrobie -jak tylko znajde czas brykam do gaziaża, dzieki ....
: 16 sty 2009, 21:52
autor: Kornel
Po pierwsze reduktor na śmietnik nie nadaje się zupełnie do tego samochodu, niestety.
Po drugie lepiej jest założyć sekwencję i nie widzieć na oczy spalania 30 litrów.
Zależy jak jeździsz, ale u mnie największe odnotowane spalanie to 17,5 l przy ostatnich mrozach, a najmniejsze 11,6l.
Co do temperatury przełączania to zapewne trzeba zmienić ją w sterowniku i samochód przełączy się wcześniej, ale temperatura reduktora nie może być mniej niż 20 stopni.
A najlepiej to zostawić tylko butlę w bagażniku oraz rurkę miedzianą do komory silnika, reszta out, i zmiana na konkretne graty.
: 16 sty 2009, 22:24
autor: hct
mnie po miescie srednio kolo 20 lyknie na tarsie kiedys 10 wszystko gaz
ja mam tomasetto 09 -reduktor
kompa jz-2005
i teraz zaczelo mi gaznac jak silnik jest cieply nie wiem co sie moglo stac
: 17 sty 2009, 09:59
autor: scyzor
witam, nie chce ładowac kasy w sekwencje ,prędzej przestane jeżdzic na gazie --jeśli nie droga byłaby wymiana niektórych gratów ,to co proponujesz wymienic i na co ??
pozdro dla łukowa - 8-)
: 17 sty 2009, 15:11
autor: Danek
scyzor, Kornolio pisał o wymianie na sekwencję, a nie wymianie tylko niektórych gratów. Moim zdaniem to jedyne słuszne podejście jeśli autko ma jeździć na LPG.
: 18 sty 2009, 10:47
autor: Kornel
scyzor pisze:witam, nie chce ładowac kasy w sekwencje ,prędzej przestane jeżdzic na gazie --jeśli nie droga byłaby wymiana niektórych gratów ,to co proponujesz wymienic i na co ??
Serownik jak mówiłem wcześniej, STAG-300, reduktor EuropeGas- 200, (do 200kW, a nie KM), wtryski, pojedyncze Magic Jet, lub w listwach po 3 sztuki, filtr do Magiców pojedynczych taki
http://moto.allegro.pl/item529979926_fi ... 6_cyl.html
lub do listw filtr certoolsa, dobrze by było z wkładem poliestrowym. rurki miedziane mogą zostać 6mm, butla jaka chcesz tylko trioidalna musi być założona prawidłowo.
Chyba to tyle, butla i rurki pewnie zostaną reszta raczej do wymiany, no i najważniejsze któś to musi porządnie założyć, i wystroić ale to już nie jest trudne.
: 18 sty 2009, 16:35
autor: scyzor
temat do zastanowienia :?: -jaki realny koszt byłby tej sekwencji biorąc pod uwage że zbiornik i rurki miedziane pod maske zostaną (zbiornik jest toroidalny :bormech.) jakiej poprawy można się spodziewać po takiej zmianie-????- :idea: :idea: :idea: :idea:
: 18 sty 2009, 18:03
autor: Danek
scyzor pisze:-jaki realny koszt byłby tej sekwencji biorąc pod uwage że zbiornik i rurki miedziane pod maske zostaną (zbiornik jest toroidalny :bormech.)
Myślę, że zmieścisz się w 2000 pln. z montażem i regulacją.
scyzor pisze:jakiej poprawy można się spodziewać po takiej zmianie-?
Co najmniej znaczącej, in plus oczywiście.
PS. Zamiast używać wielokrotnie pytajników itp. (niezgodne z regulaminem) zacznij proszę stosować interpunkcję i wielkie litery na początku zdań.
: 18 sty 2009, 18:10
autor: Kornel
W zasadzie wszystkie graty do tej instalacji możesz dostać na alledrogo, i mając głowę do tego wszystko zmontować, samemu, nie mniej jednak jeżeli zrobi to warsztat, to da ci na to gwarancję, lecz im także trzeba patrzeć na oczy niestety.
Co do zbiornika, musiał byś powiedzieć w jaki sposób jest on zamontowany, albo wrzucić fotkę.
Cena coś koło tego jak pisze
Danek, z rzeczy na plus, to na pewno mniejsze spalanie, i spokój o silnik, że nie ma przypadkiem za ubogiej mieszanki, a także za bogatej mieszanki (tutaj to już chodzi o portfel)

: 19 sty 2009, 00:15
autor: hct
panowie to wypowiedzcie sie na temat mojej instalacji auto gaz centrum
zenit JZ_2005, reduktor tomasetto at-09 i spalanie 20-25 po miescie i to wcale nie cisne na wysokich obrotach