[80 B3 1.6 PP] Problem z LPG.
: 01 lut 2009, 17:22
Witam, od jakiegos czasu mam problem z gazem, opisze i prosze o opinie.
Gdy kupilem Audi wszystko na LPG wydawalo sie ze dziala poprawnie, jednak gdy zobaczylem filtr powietrza, ktory byl tak brudny ze nie da sie opisac postanowilem oczywiscie kupic nowy filtr, gdy go zmienilem Audi mi nie chcialo zapalic... no to na szybkosci ustawilem jakos gaz zeby w miare chodzilo i pojechalem na regulacje do gaziarzy zeby komputerowo mi ustawili lambde. Gaziarz powiedzial ze mieszanka sama skacze i ze trzeba kupic nowy reduktor.. zaproponowal mi jakis za 350 zl.. wysmialem go i powiedzialem ze na allegro sobie kupie zestaw naprawczy za 50 zl i sam sobie wymienie wszystkie uszczelnienia i membrany. Odparł ze to nic nie da i ze trzeba nowy reduktor a zaraz mi zaproponował tańszy "regenerowany" za 250 zł. Zupelnie sie zamotał bo coz innego znaczy regeneracja jak nie reduktor z wykorzystaniem zestawu naprawczego<lol2>. Ustawił mi na tyle ile bylo mozliwe ale mam taki problem, ze w ogole nie moge ustawic obrotow jalowych zeby mi auto chodzilo gdy jest zimne i ciepłe... albo ustawie tak ze silnik pracuje na gazie gdy zimny a na cieplym gasnie na obrotach jalowych albo odwrotnie, gdy cieply chodzi, gdy zimny gasnie... wiem ze na zimnym sie nie powinno jezdzic na gazie ale ja pokonuje trasy 5 km w jedna strone i wlasnie po tym odcinku mi sie nagrzewa calkowicie silnik... mialem kiedys inne auto na gazie i wiem, ze rzecza normalna jest ze da sie ustawic alby chodzilo tak i tak... auto z podobna instalacja gazowa.
Teraz mam pytanie do tych ktorzy maja lpg albo sie w miare znaja... czy te obroty jalowe ze nie da sie ustawic aby auto chodzilo na zimnym i cieplym silniku moga byc spodowane zuzytymi membranami reduktora czy tam uszczelnieniami, czy to zalezy od czegos innego ? Np wymienic swiece/kable ?? Od czego to moze zalezec ?? Bo mam w planie kupic wlasnie ten zestaw naprawczy, wykrecic reduktor, wyczyscic i zalozyc te nowe czesci... Dobrze mysle ? Prosze o opinie, pozdrawiam.
Aha moj reduktor to Tomasetto AG07
Gdy kupilem Audi wszystko na LPG wydawalo sie ze dziala poprawnie, jednak gdy zobaczylem filtr powietrza, ktory byl tak brudny ze nie da sie opisac postanowilem oczywiscie kupic nowy filtr, gdy go zmienilem Audi mi nie chcialo zapalic... no to na szybkosci ustawilem jakos gaz zeby w miare chodzilo i pojechalem na regulacje do gaziarzy zeby komputerowo mi ustawili lambde. Gaziarz powiedzial ze mieszanka sama skacze i ze trzeba kupic nowy reduktor.. zaproponowal mi jakis za 350 zl.. wysmialem go i powiedzialem ze na allegro sobie kupie zestaw naprawczy za 50 zl i sam sobie wymienie wszystkie uszczelnienia i membrany. Odparł ze to nic nie da i ze trzeba nowy reduktor a zaraz mi zaproponował tańszy "regenerowany" za 250 zł. Zupelnie sie zamotał bo coz innego znaczy regeneracja jak nie reduktor z wykorzystaniem zestawu naprawczego<lol2>. Ustawił mi na tyle ile bylo mozliwe ale mam taki problem, ze w ogole nie moge ustawic obrotow jalowych zeby mi auto chodzilo gdy jest zimne i ciepłe... albo ustawie tak ze silnik pracuje na gazie gdy zimny a na cieplym gasnie na obrotach jalowych albo odwrotnie, gdy cieply chodzi, gdy zimny gasnie... wiem ze na zimnym sie nie powinno jezdzic na gazie ale ja pokonuje trasy 5 km w jedna strone i wlasnie po tym odcinku mi sie nagrzewa calkowicie silnik... mialem kiedys inne auto na gazie i wiem, ze rzecza normalna jest ze da sie ustawic alby chodzilo tak i tak... auto z podobna instalacja gazowa.
Teraz mam pytanie do tych ktorzy maja lpg albo sie w miare znaja... czy te obroty jalowe ze nie da sie ustawic aby auto chodzilo na zimnym i cieplym silniku moga byc spodowane zuzytymi membranami reduktora czy tam uszczelnieniami, czy to zalezy od czegos innego ? Np wymienic swiece/kable ?? Od czego to moze zalezec ?? Bo mam w planie kupic wlasnie ten zestaw naprawczy, wykrecic reduktor, wyczyscic i zalozyc te nowe czesci... Dobrze mysle ? Prosze o opinie, pozdrawiam.
Aha moj reduktor to Tomasetto AG07