Strona 1 z 1

[2.3 NG LPG] Problem z gazem

: 01 lip 2009, 23:09
autor: jacous
Witam przegladałem forum znalazłem wiele podobnych problemow do mojego.juz opisuje o co kaman.Problem polega na tym iz obroty faluja na lpg :/ niestyty dzisiaj miałem troche nie ciekawa sytuacje jade sobie 50-60 redukuje na 2 (nie wiem czy mo to cos do rzeczy ale najczesciej dzieje sie to przy mocnych skretach przy małej predkosci) obroty spadły silnik zgasł kiera sie zblokowała (wogle nie dało sie nia sterowac) po hantlach o mały włos nie przydzwoniłem w goscia przełaczyłem szybko na benzynke i w długa potem wrzuciłem gaz na swiatłach znow zgasł :/ kiera tez sie zblokowała kontynuowałem jazde na benzynie.jak myslicie co to moze?byc pomozcie cos.dzisiaj przezyłem mały stresik:).Dodatkowo powiem ze wymieniłem dzis oleje,filtry poduszke pod amorkami z przodu:D.u gazownika tez byłem ale nic nie zagladał w silnik lece do niego w przyszłym tyg.ja przypuszczałem ze gaz moze byc zle wyregulowny ale po dzisiejszym dniu mysle ze to cos powazniejszego.napiszcie co najprawdopodobniej do wymiany i jaki koszt.pozdrawiam goraco

Cenzura to nie ten dział

: 02 lip 2009, 02:26
autor: Florek
Kolego, nazywaj tematy prawidłowo, zanim ktoś Cię kąśnie :-P
Post rozległy a informacji mało. Skonkretyzuj proszę:
1. Przy gwałtownych skrętach na benzynie Ci nie gaśnie?
2. Obroty falują tylko na LPG, czy na Pb również?
3. Silniki NG i reszta motorków z mechanicznym wtryskiem nie są wdzięcznymi odbiorcami LPG, są bardzo wymagające. Napisz, czy miałeś jakieś strzały jeżdżąc na gazie, jaki masz rodzaj instalacji (która generacja, rodzaj sterownika i całej reszty)
4. To, że kierownica Ci się zblokowała - jak to rozumieć - w ogóle nie dało się kręcić, czy szła, ale bardzo, bardzo ciężko? Jeśli ciężko to normalne - silnik zgasł i przestało działać wspomaganie - jeśli załączyła się blokada kierownicy - to nie problem tylko gazu, tylko instalacji elektrycznej - zwarcie odcina prąd z zapłonu :roll:

: 02 lip 2009, 09:41
autor: luk_OP_Q89
jacous, napisz jaki masz gaz ile na nim jezdzisz.Były jakieś problemy wcześniej?Jak jest usytuowany parownik(w jakiej pozycji).?Jak auto pracuje na benzynie czy problemy są takie same na obu paliwach?
Florek pisze:jeśli załączyła się blokada kierownicy - to nie problem tylko gazu, tylko instalacji elektrycznej - zwarcie odcina prąd z zapłonu
a to blokada ma sterowanie i siłownik elektryczny?Czy może zwarcie przekręciło kluczyk w stacyjce? ;-)
Pewno traci chłopak wspomaganie i tyle, jak auto zgaśnie,blokada od braku prądu sama się nie włączy-musiał by przekręcić klucz w stacyjce o jeden stopień.

: 02 lip 2009, 10:58
autor: kojtek
Kiedyś też miałem ten problem.Występuje tylko wtedy kiedy w zbiorniku jest mało gazu. Dziwne ale tak jest.

: 02 lip 2009, 21:38
autor: jacous
witam.własnie wrociłem z pracy nie moglem odpisac w ciagu dnia.Postaram sie odpowiedziec na wszystkie wasze pytania.na poczatek auto ne benzynie jezdzi normalnie zadnych skokow obrotow itp.od jakiegos czasu nie jezdze zbyt duzo na gazie i przy tym zostane gaz puszczam wtedy kiedy lece w jakas dłuzsza trase.Na temat swojego gazu nie mam kompletnie zadnych informacji :-/.kojtek napisał ze dzieje sie tak tylko gdy w baku brakuje gazu moze cos w tym jest.ale zalałem gazu do pełna i nic nie pomogło.Gaz jak do tej pory wystrzelił mi 1 raz.nie mam pojecia co to po niedzieli jade do goscia i zobaczymy co to.

: 03 lip 2009, 07:35
autor: luk_OP_Q89
jacous, końcówka gazu w zbiorniku wiąże się ze spadkiem ciśnienia i nie jest to awaria.Podstawowe i najbardziej pospolite problemy z gazem w NG zostały szeroko opisane na forum..
Jacku w zasadzie nie podałeś informacji o instalacji.
Może po wizycie u gaziarza będziesz wiedział nieco więcej.
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o tym co masz pod maską poczytaj wnikliwie tematy gazu w NG,budowy istalacji,rodzajów i zasady działania.
Wtedy będziesz mógł jasno i szczegółowo przedstawić ewentualny problem.
A forumowiczom łatwiej i trafniej wypowiedzieć się na jasno przedstawiony temat.
Pozdrawiam <ok>