Strona 1 z 1
[B4 ABT 2.0 ] Po przełaczeniu na gaz przez chwilę nie chodzi
: 09 sie 2009, 16:43
autor: tomasz1367
Witam panowie nie wiem co to może być autko normalnie pali i po przełączeniu z benzyny na gaz niunia nie chodzi na wszystkie gary i po chwili normalnie wchodzi na obroty i jest git.
Co to może być?
: 09 sie 2009, 16:58
autor: w.a.n.t.e.d
To masz raczej wszystko ok. Moim zdaniem tą chwile dochodzi gaz do wtrysków. No chyba, że elektrozawór siada ale to mało prawdopodobne.
: 09 sie 2009, 17:14
autor: tomasz1367
nie wiem kolego czy wszystko jest ok bo kiedyś tak nie było a mam już gazoline prawie 4 lata
: 09 sie 2009, 20:41
autor: tomo
U mnie na zimnym silniku (odpalam na benzynie, silnik chodzi 3-4 minuty, ruszam i dopiero po przekroczeniu 2000obr. się przełącza na gaz) jest to samo - na moment brak mocy i hamowanie pojazdu, jednak na rozgrzanym silniku nie ma tego problemu - przełączenie jest praktycznie nieodczuwalne. Sprawdzałem nawet na autostradzie przy znacznej prędkości i wyższych obrotach.
: 10 sie 2009, 19:13
autor: tomasz1367
właśnie tak jest na rozgrzanym silniku przełączenie jest nie odczuwalne choć zdarzają się wpadki
: 10 sie 2009, 23:08
autor: MIODEK
U mnie ten sam problem był, ale nauczyłem się, że odpalam auto, chodzi 4 minuty( w między czasie zamknę sobie garaż, założę antenę CB)...silnik złapie trochę temperatury i dopiero przełącza się na gaz po przekroczeniu 2 tys obr. Uważam, że tak jest najlepiej dla silnika i jego podzespołów. A na ciepłym silniku przełączanie B/G jest nieodczuwalne.
: 11 sie 2009, 01:52
autor: Grzegorzbielsko
Tak jak koledzy piszą, pewnie zimny parownik + odłożony w nim syf.
: 11 sie 2009, 17:53
autor: tomasz1367
dzięki panowie
: 12 sie 2009, 11:43
autor: Satar
Odkręć ekektrozawór na parowniku :!: dekikatnie, żeby nie uszkodzić :!: i oczyść go z odłożonego na nim smolistego syfu. Pomoże tu woda z mydłem i szczoteczka. I sprawdź, czy czasem podczas użytkowania nie zaczepiłeś przewodem zasilającym silnik w gaz o coś i nie jest zwyczajnie zagięty. A jak znajdziesz smolistość na elektrozaworze to zmień stację. Mają ruski i zasiarczony gaz. Najlepszy jest norweski. W porównaniu do ruska jest wolny od siarki i bardziej kaloryczny
: 14 sie 2009, 11:31
autor: HeavenQueen
Satar pisze:A jak znajdziesz smolistość na elektrozaworze to zmień stację. Mają ruski i zasiarczony gaz. Najlepszy jest norweski. W porównaniu do ruska jest wolny od siarki i bardziej kaloryczny
Kolego, LPG produkuje się tak samo jak i inne paliwa w procesie destylacji z ropy naftowej. Chyba mylisz pojęcie z CNG. Jakość i czystość LPG zależy owszem od ropy z której jest produkowany ale przede wszystkim od przetwarzającej ją rafinerii.