[B3 90 2.3 NG] Pytania i regulacja blosa...
: 22 sie 2009, 23:44
Witam. Dziś zamontowałem do mojej 90-tki z silnikiem NG blosa. Pozostała mi jeszcze regulacja. Może jakieś wskazówki co do regulacji. Dziś regulowałem troszeczkę (bo było już późno) i nie za bardzo się zmienia coś jak kręcę śrubami na blosie np. obroty trzyma około 1300 obr/min. i spadają dopiero jak podkręcę wyżej podparcie przepustnicy. Ale za to wkręca się z opóźnieniem.
Druga sprawa. Auto chodzi nie wiele lepiej jak na mikserze, tzn. ciągnie prawie dopiero od otwarcia drugiej przepustnicy. Jeszcze nie tak dawno na mikserze miałem tak, że lekko dotknąłem gazu i już rwała jak szalona, a kapcia mogła drzeć na 3 biegu.
Co by pokręcić by było lepiej?
Jakie są objawy za słabego reduktora/parownika? Może to jego wina być?
I jeszcze jedno: kompensację mam nie podłączoną, bo na mikserze auto nie chodziło z kompensacją. Co daje kompensacja?
A teraz zauważone plusy
Auto trzyma równiutko obroty. Przed też było ok, ale teraz zupełnie inna kultura. Czuć że zyskał na mocy. Minimalnie szybciej się wkręca na obroty choć jak już wspomniałem wcześniej, kiedyś jeszcze szybciej wchodził na obroty i to od samego lekkiego dociśnięcia pedału.
A jak Wam koledzy chodzi NG na blosie?
Rozpisałem się
Mam trochę pytań bo jak na razie silnik zbyt wiele nie zyskał. Dodam, że całe forum przejrzałem na ten temat.
Druga sprawa. Auto chodzi nie wiele lepiej jak na mikserze, tzn. ciągnie prawie dopiero od otwarcia drugiej przepustnicy. Jeszcze nie tak dawno na mikserze miałem tak, że lekko dotknąłem gazu i już rwała jak szalona, a kapcia mogła drzeć na 3 biegu.
Co by pokręcić by było lepiej?
Jakie są objawy za słabego reduktora/parownika? Może to jego wina być?
I jeszcze jedno: kompensację mam nie podłączoną, bo na mikserze auto nie chodziło z kompensacją. Co daje kompensacja?
A teraz zauważone plusy

Auto trzyma równiutko obroty. Przed też było ok, ale teraz zupełnie inna kultura. Czuć że zyskał na mocy. Minimalnie szybciej się wkręca na obroty choć jak już wspomniałem wcześniej, kiedyś jeszcze szybciej wchodził na obroty i to od samego lekkiego dociśnięcia pedału.
A jak Wam koledzy chodzi NG na blosie?
Rozpisałem się
