Strona 1 z 1

[B3 90 2.3 NG+blos] Wolno się wkręca na obroty

: 31 sie 2009, 20:05
autor: Leszek
Witam.
Moja Audi 90 2.3NG+blos ma problemy z wkręcaniem się na obroty. Na postoju silnik ładnie szybko wchodzi na obroty, jednak w czasie jazdy robi to dużo wolniej. Jak przycisną by np. coś wyprzedzić to muszę stopniowo (albo lekko, nie do końca) wciskać gaz bo jest wrażenie jak by się przylewała lekko. Nawet i to nie do końca pomaga.
Na mikserze ciągła cały czas równo. Może też nie aż tak szybko się wkręcała ale czuć było że cały czas nabiera prędkość. A tu zmiana biegu lekko przyspiesza i jak by kończył się gaz albo przylewało by ją.
Miał ktoś coś podobnego?
Zwiększenie dawki gazu nic nie daje. Zmniejszenie to tak jak by kończył się gaz.
A może coś z zapłonem?
Pomóżcie, bo nie mam już pomysłów :-(

: 31 sie 2009, 21:15
autor: ivaszko
Kolego Leszek, jest tylu dobrych gazowników w bydgoszczy <ok> za regulacje zapłacisz 50-70zł i samochód będzie śmigał bez problemu.
A na moje jak podkręcenie dawki gazu nic nie daje to trzeba mu dać więcej powietrza.

: 31 sie 2009, 22:42
autor: Leszek
ivaszko pisze:jest tylu dobrych gazowników w bydgoszczy
byłem dziś u kilku i albo nie wiedzieli co to jest blos albo mówili że co tu regulować. Że są tylko 2 śruby i nie ma co za wiele regulować. Jutro albo pojutrze jadę do jednego (znam właściciela i wiem że jest dobry w regulacji) na ul. glinki. Zobaczę co wyczaruje.
Poza tym problem polega ze mozna kręcić (zwiększać/zmniejszać dawkę) i nic a nic lepiej nie jest. A powinna być różnica. Z gazem nie przy jednym aucie robiłem i śmigały ok.
P.S.
ivaszko, kiedy wpadniesz na spota?

: 31 sie 2009, 23:12
autor: papaj
kolego tak jak pisałem wcześniej, na analizatorze ustawić mieszanke tak zeby na wolnych (mała sruba w blosie) lambda wskazywała 1,00 i na wysokich ok 3 - 3500 (duza sruba) tak samo, lambda musi wskazywac 1,00

a i dobrze ze o zapłonie wspomniałes, normalnie NG ma zapłon ustawiony na 17 stopni, ale jak masz gaz to najlepiej go ustawić na 19

ps ustawic mieszanke mozesz sam na stacji kontroli pojazdow, zaplacisz tylko za podlączenie analizatora

: 31 sie 2009, 23:26
autor: Padre (LDZ)
papaj pisze:normalnie NG ma zapłon ustawiony na 17 stopni
Na 15 chyba

: 31 sie 2009, 23:38
autor: papaj
nie wykluczam ze mogłem się pomylic

: 01 wrz 2009, 17:56
autor: kaline1984
Witam. Z tego co czytałem na forum to przy blosie reduktor musi być rozkręcony na max.

: 01 wrz 2009, 18:09
autor: pandamix
ja u siebie reduktora się nie czepiałem,jeżdze na takim jak miałem ustawiony pod mixer,i nie ma żadnych problemów