Strona 1 z 1

[80 B3 1.8 PM] śróbka na reduktorze

: 25 paź 2009, 12:18
autor: Tomcio90
Witam. Moje pytanie jest takie co daje odkręcenie śróbki na reduktorze LPG a co daje jej zakręcenie?

: 25 paź 2009, 12:41
autor: kardi21
Sprecyzuj o którą ci chodzi bo są w sumie trzy i którą masz generację lpg ale sądzę że I gen..
Jedna z boku słóży do regulacji obrotów lpg, druga z góry metalowa do CO2 i też dawki gazu, trzecia od dołu do spuszczania syfów z reduktora.

: 25 paź 2009, 13:12
autor: Tomcio90
chodzi mi o tą pierwszą od regulacji gazu co daje jej wkręcenie a co wykręcenie. słyszałem że coś z regulacją biegu jałowego

: 25 paź 2009, 15:33
autor: kardi21
Tak tA pierwszą co pisałem znajduje się z boku reduktora i służy do regulacji wolnych obrotów na lpg; wkręcając ją zmniejszasz obroty a wykręcając zwiększasz <ok>

: 25 paź 2009, 18:02
autor: Kornel
kardi21 pisze:Tak tA pierwszą co pisałem znajduje się z boku reduktora i służy do regulacji wolnych obrotów na lpg; wkręcając ją zmniejszasz obroty a wykręcając zwiększasz <ok>
Nie ma czegoś takiego jak regulacja wolnych obrotów na reduktorze.

Jest tylko regulacja dawki paliwa, na biegu jałowym może (ale wcale nie musi) posłużyć tzw. baypass, dodatkowa dawka paliwa. Drugą regulujesz napięcie wstępne membrany.

Jeżeli jest w ogóle to może być otwór do spuszczania mazutu z reduktora, ale musi być na dole.

: 25 paź 2009, 22:46
autor: kardi21
Kornel, może i niefachowo to nazwałem aale reguluje sie tym obroty na lpg.

: 26 paź 2009, 13:45
autor: Kornel
kardi21 pisze:Kornel, może i niefachowo to nazwałem aale reguluje sie tym obroty na lpg.
Nie ma czegoś takiego w instalacji LPG jak regulacja obrotów biegu jałowego, to że się zmieniają wynika z ubogiej, optymalnej bądź bogatej mieszanki.

: 27 paź 2009, 14:26
autor: remik87
witam to ja też mam pytanie: mianowicie co grozi za przegięcie w zabawie tą regulacją dawki ? jakieś ewentualne kontuzje dla silnika parownika ? :-/ a czy na obroty silnika bedzie miał wpływ zły stan filterka gazu ?