Strona 1 z 1

[B4 AAH] Pomoc w sprawie LPG

: 20 gru 2009, 12:38
autor: Grubson997
Panowie prosze was o pomoc, mianowicie potrzebuje informacji jaki Gaz Sekwencyjny założyć do AAH, poprzedni wlasciciel założył BLOS i są ciągłe problemy, proszę o opinie i własne sugestje...

: 20 gru 2009, 13:41
autor: siwusek216
Grubson997 pisze:potrzebuje informacji jaki Gaz Sekwencyjny założyć do AAH
BRC, Landi, Prince i nie tylko, generalnie jeśli instalacje założy dobry fachowiec nie będzie z nią problemów.

: 21 gru 2009, 21:39
autor: flgmnft
Ja mam BRC, podobno sa proste w montazu i serwisowaniu. I dlatego czesto warsztaty je polecaja i zakladaja.

: 22 gru 2009, 08:43
autor: p371
Ja w maju założyłem STAG 300 wtryski valtek - jak na razie ( odpukać ) nie mam żadnych problemów. Osiągi się prawie nie zmieniły - generalnie jestem bardzo zadowolony, nic nie strzela nie wybucha, jest git.

: 22 gru 2009, 11:23
autor: jacekku
Odpowiedzsobie najpierw na pytanie jak długo chcesz jeżdzić tym autem? Jeśli chcesz troche pojeżdzić i możeszprzeznaczyć jakąś kwote pieniędzy to polecam założenie sekwencji. Ja tek zrobiłem wyniosło mnie to 1400 zł i nie żałuje naprawde wszystkie problemy zniknęły.

: 22 gru 2009, 11:34
autor: p371
Z tego co wiem to inna instalacja niż sekwencja się nie sprawdza w Vkach.

: 22 gru 2009, 13:07
autor: jacekku
Myśle że nie trzeba brać sekwencji z najwyższej półki. Grunt to dobre ustawienie parametrów. Sam założyłem u siebie sekwencje bo wcześniej miałem problemy a teraz żyć nie umierać. Tak więc jak najbardziej polecam sekwencje zamiast blsów itd.

: 22 gru 2009, 13:53
autor: Audi 80 Polska
Ja się ostatnio orientowałem jaki gaz zakładać do swojej Vki i trochę się orientuje w częściach. Wiec instalacja sekwencyjna (zestaw na przód) z grubsza składa się z reduktora, komputera sterującego i wtryskiwaczy LPG.

Komputer:
Stag 300-6 - jedyny słuszny wybór, najlepszy stosunek możliwości do ceny.

Reduktor (do wyboru):
Scorpion GT (teoretycznie do 380KM)
ZAVOLI zetaS (teoretycznie do 180KM)
KME Silver/Gold (teoretycznie do 240/360KM)
MAGIC III (teoretycznie do 350KM)
Pierwsze trzy polecali mi ponoć "lepsi" fachowcy" czwarty zachwalał taki gość w małego z warsztatu w małym mieście który sekwencje rzadko.

Wtryskiwacze (do wyboru):
Valtek/Rail - najtańsze, tanie w serwisie, niezbyt trwałe (niektórzy piszą że przez 50 tyś. km. przejechali bez problemu), niezbyt precyzyjne, dużo osób na nich jeździ i nie narzeka
Magic Jet - wyższa półka - trzeba dopłacić jakieś 200zł aby mieć je zamiast Valteków, ponoć bardziej trwałe ale niektórym fachowcom coś się nie podobają, nie pamiętam dlaczego, chyba nie ma zestawów naprawczych czy nie lubią polskiego gazu - nie pamiętam dokładnie.
Matrix - bardzo dobre wtryskiwacze ale cholernie drogie trzeba dopłacić jakieś 500-1000zł w stosunku do Valteków.

Koszt założenia na najtańszych częściach 2500-3000zł

Jeśli chcesz coś lepszego to komplet Landi Renzo Omegas cena około 4-4,5 tysia do V6.

Ceny całej instalacji z butlą. Na allegro jest masa aukcji gdzie sprzedają kompletne zestawy na przód.

: 22 gru 2009, 15:21
autor: kamilB4
ja mam komp. stag 300

wtryskiwacze valtek

reduktor zavoli

i wszystko śmiga jak złoto jestem bardzo zadowolony,wszystko kosztowało mnie 2600zł a spalanie to od 11,5 do 15 przy gazie w podłodze.

: 22 gru 2009, 16:35
autor: hikok2020
Polecam Stag-a lub BRC miałem kilka samochodów na tym gazie i nie było problemu, oczywiście mówie o sekwencji. Jeśli myślisz tak jak to wyżej kolega napisał dłużej pojeździć to polecam sekwencję

: 22 gru 2009, 18:17
autor: maniek887
Sekwencja to jest jedyny wybór jeżeli lubisz swój silnik , ja mam od wakacji instalke na skorpionie, stag+ i valtekach i jak narazie jest wmiare dobrze chociaz te wtryskiwacze wymagaja dokładnej regulacji czego nie robi wiekszość gazowników i po kilku tys km zaczynaja klepać na szczęście zestawy naprawcze sa tanie (jak i same zawory) sterownik bajka nawet nie wiadomo kiedy jest na gazie a kiedy na benzynie, parownik też ogarnia temat bez problemowo. Co do wtryskiwaczy Magic Jet to są o niebo lepsze ale i droższe . O matriksach to wiem że wymagają grzanej listwy i lubią sie spalić a trzeba wymieniać całą listwe.

: 22 gru 2009, 18:45
autor: Grubson997
Dziękuje za wszystkie porady, zaprowadziłem właśnie auto do gazownika, jutro bedzie juz nowa instalacja, mój wybór to komp STAG 300, reszty rzeczy nie pamiętam, jutro bede miał fakturę to przekaże resztę informacji, no i oczywiście odczucia z jazdy moim Quattro, mam nadzieje że problemy się skończą BLOS doprowadzał mnie do szału.

: 22 gru 2009, 21:09
autor: radekmc
było upomnieć gazownika żeby ściągał kolektor do nawiercania
valtek lipa, sam się rozregulowuje od humoru i tłucze niemiłosiernie po pewnym czasie
jak już magicy+dobry filtr różnica w cenie góra 100 :-P,
sam dojeżdżam valteki, które trzepią jak sieczkarnia :lol: ale to poprzednik montował oby do wiosny i zagości matrix ;-)