Strona 1 z 2
[B3 1.6 PP ] Brak mocy na LPG , na PB wporządku
: 10 maja 2010, 11:56
autor: gruby_lolek
Witam
Mam problem z mocą w mojej niuni .
Jadac na gazie strasznie słab wkręca się na obroty, ledwo co ciągnie do 140 km/h i strasznie buczy przy tej prędkosci .
Na PB leci bardzo dobrze, dobrze wkreca sie na obroty ( czasem zdarza mu sie zgasnac podczas jazdy na PB )
Dodam ze silnik pobiera 1l/1000km oleju lecz cisnienie w normie 11
Pozdrawiam
: 10 maja 2010, 12:24
autor: WOJTEK26
Pojechałbym na regulacje LPG i sprawdził jaka masz srednice miksera.
: 10 maja 2010, 12:48
autor: gruby_lolek
WOJTEK26 pisze:Pojechałbym na regulacje LPG i sprawdził jaka masz srednice miksera.
a co idzie za srednicą miksera ?
Dodam ze po kupnie auta przez okres ok roku nie było zaniku mocy, dzieje się to od miesiąca.
A moze membrany w parowniku ?
: 10 maja 2010, 13:53
autor: WOJTEK26
A powiedz jaka masz instalacje LPG, z tym mikserem to juz nie wazne skoro jezdził dobrze wczesniej.
: 10 maja 2010, 14:11
autor: gruby_lolek
WOJTEK26 pisze:A powiedz jaka masz instalacje LPG, z tym mikserem to juz nie wazne skoro jezdził dobrze wczesniej.
Instalacja I Generacji BRC
: 10 maja 2010, 14:45
autor: Satar

Wymień filtr gazu,

Spuść po rozgrzaniu silnika syfy z parownika( :!: zgaś auto :!: )

Wyreguluj mieszankę i powinno hulać.
Co do miksera to zostawiłbym go w spokoju skoro twierdzisz, że było wcześniej dobrze <ok>
: 10 maja 2010, 14:48
autor: goldi j51
Dokładnie jak kolega wyżej napisał mam tą samą instalacje w swoim PP także regulacja powinna pomóc i samemu nie kręć bo jak za mocno rozkręcisz tą śrubkę od regulacji gazu to będzie palił jak smok
: 10 maja 2010, 14:54
autor: gruby_lolek
Satar pisze:
Wymień filtr gazu,

Spuść po rozgrzaniu silnika syfy z parownika( :!: zgaś auto :!: )

Wyreguluj mieszankę i powinno hulać.
Co do miksera to zostawiłbym go w spokoju skoro twierdzisz, że było wcześniej dobrze <ok>
No tak zauwazylem ze wypluwa mi juz syf z parownika a nie byl spuszczany . Tylko ze ta śrubka z tego co widze jest juz tak przerdzewiala ze nie rady wykrecic ja srubokretem, bede musial cos pokombinowac .
Jak wroce z pracy to wezme sie do roboty i dam znac
Dzieki za info
Pozdrawiam
: 10 maja 2010, 15:15
autor: Satar
To chyba nie ta śruba <nono>
W tej przykładowej aukcji
http://www.allegro.pl/item1019816883_no ... ienie.html
to czarna śruba na samym dole. Ona nie jest na płaski śrubokręt a na imbus :!: i staraj się wkręcić ją poprawnie, żeby nie zerwać gwintu
: 10 maja 2010, 15:29
autor: gruby_lolek
hmmm ja w zamiast tej czarnej sruby mam taką rurkę metalową i wyglada na to ze w srodku tej rurki jest srubka , chyba ze cos urwane bylo ; /
: 10 maja 2010, 19:16
autor: goldi j51
To jest ta śruba na dole reduktora do spuszczania mazi olejowej
http://www.allegro.pl/item1023346249_br ... w_mtm.html ona jest na klucz 19 lub 22
: 10 maja 2010, 22:27
autor: gruby_lolek
okazalo sie ze nie bylo zadnej sruby przy parwniku, syf z parownika splywal sam . Mozliwe ze sruba gdzies wypadla .
Czy moze byc to przyczyna spadku mocy? lapie jakies lewe powietrze przez to ?
jak zrobie zdj to zamieszcze
Pzdr
[ Dodano: 2010-05-11, 11:45 ]
Pozniej zamieszczam zdjecia parownika
Co z tym zrobic ?
[ Dodano: 2010-05-11, 11:46 ]
Prosze o klikniecie, wtedy wyswietla sie zdjecie w lepszej jakosci
Pzdr
: 11 maja 2010, 13:50
autor: Satar
Co do spadku mocy to chyba tak. Co do śruby to przypasuj coś byle pasowało gwintem i nie było zbyt długie. gruby_lolek, Lovato i BRC to co innego.
: 11 maja 2010, 14:06
autor: gruby_lolek
Satar pisze:Co do spadku mocy to chyba tak. Co do śruby to przypasuj coś byle pasowało gwintem i nie było zbyt długie. gruby_lolek, Lovato i BRC to co innego.
hmmm to widocznie mam jakas skladanke ;P butla BRC , przelacznik w kabinie BRC a parownik lovato

: 11 maja 2010, 14:06
autor: Satar
Czemu cały czas myślałem właśnie o tym parowniku :?: :?: :?:
Na zdjęciu wypisz, wymaluj Lovato poza tym wcześniejsze zdjęcia z aukcji mnie tak naprowadziły