[B4 2.0 ABT+LPG]Silnik po kapitalce, nowy LPG, problem
: 13 cze 2010, 13:28
Witam!
Mam mały problem.
Moja Audiczka dostała ostatnio kompletny remont silnika, wszystko nowe, głowica splanowana, uszczelki, pierscienie, rozrząd, itp.
Wszystko na cacy.
Pojeździłem tydzień i oddałem samochód do przerobienia na gaz II generacji Elpigazu.
Samochód po remoncie chodził super, ale pojawil sie pewien problem po zagazowaniu.
Jak silnik jest zimny to przy automatycznym przełączeniu sie na gaz szarpie.
Przełącza się powyżej automatycznie 2 tys. obrotów, jak jest ciepły to jest ok, jak zimny to szarpie. Jak przejadę troszkę na benzynie na zimnym i sam przełącze to jest ok.
Po remoncie bez gazu było ok.
Jutro udaje się do Epigazu, ale proszę o sugestie co może byc nie tak, może ktoś wie co może byc nie tak.
Pozdrawiam i dziękuje
Mam mały problem.
Moja Audiczka dostała ostatnio kompletny remont silnika, wszystko nowe, głowica splanowana, uszczelki, pierscienie, rozrząd, itp.
Wszystko na cacy.
Pojeździłem tydzień i oddałem samochód do przerobienia na gaz II generacji Elpigazu.
Samochód po remoncie chodził super, ale pojawil sie pewien problem po zagazowaniu.
Jak silnik jest zimny to przy automatycznym przełączeniu sie na gaz szarpie.
Przełącza się powyżej automatycznie 2 tys. obrotów, jak jest ciepły to jest ok, jak zimny to szarpie. Jak przejadę troszkę na benzynie na zimnym i sam przełącze to jest ok.
Po remoncie bez gazu było ok.
Jutro udaje się do Epigazu, ale proszę o sugestie co może byc nie tak, może ktoś wie co może byc nie tak.
Pozdrawiam i dziękuje