Strona 1 z 3

[B4 2.0 ABK] Duże spalanie lpg

: 10 wrz 2010, 20:57
autor: Patryk344
Witam wszystkich klubowiczów.

Mam problem ze swoja Audiczką. Ma duże spalanie gazu, 15- 16 litrów na 100km w trybie mieszanym. Układ lpg już sprawdzałem na szczelność i jest ok.

W czym może tkwić przyczyna :?: :?:

: 10 wrz 2010, 21:54
autor: _DJ_3
przyczyn może być bardzo dużo, wymieniać wszystkie?

: 10 wrz 2010, 22:16
autor: luk448
Patryk344, poszukaj na forum bo bylo juz o duzym spalaniu w ABK.sprawdz takze sonde bo czesto jesli ona nie domaga to wzrasta spalanie.

: 10 wrz 2010, 22:21
autor: Patryk344
Świece zmieni z kablami , zapłon ustawiłem ale na słuch , guma pod moniakiem wymieniłem , rozrząd oki , więc co jeszcze morze być ?

[ Dodano: 2010-09-10, 22:23 ]
LUK448 , ale sonda niby nic niema do lpg ?

: 10 wrz 2010, 22:32
autor: Jareczek191
ktora gen to zalezy. 1 nei ma nic ale 2 juz ma do sondy

: 10 wrz 2010, 22:46
autor: Patryk344
1 , zwykły .

: 10 wrz 2010, 23:04
autor: HeavenQueen
Patryk344 pisze:zapłon ustawiłem ale na słuch
<rotfl> A ja luz zaworowy ustawiam na węch.
Prawidłowe ustawienie zapłonu w ABK to podstawa.

: 10 wrz 2010, 23:17
autor: Jareczek191
to masz taki sam problem co ja
identycznei. spalanei duze. kopulka kable swiece przeplywomierz filtry wymionieone i identyko. gaz tez I. a jak ustawiales ten zaplon??

: 11 wrz 2010, 16:58
autor: Patryk344
zapłon powinno się ustawić na lampe ale niemam tego , a tak to myśle ze jest oki z tym bo ani nie grzeje się szybko ani zawory nie grają , a po zatym ma moc na benzynie a na gazie już nie to .

: 18 wrz 2010, 07:35
autor: DX-man
Może membrany w parowniku są dziurawe, wtedy gazu daje do wiwatu.

: 18 wrz 2010, 09:04
autor: _DJ_3
I gen inst gazowej była przeznaczona do silników zasilanych gaźnikiem a powinieneś ieś II gen alej już masz jak masz to przykręć jej gazu przykręcaj o pół obrotu tym pokrętłem co jest na wężo którym dochodzi gaz to silnika i tak przykręć zpół obrotu i dodaj gazu jak wejdzie na obr normalnie to przykręć znowu i tak dopuki nie zacznie się przyduszać i nie wchodzić na obr to wtym momencie odkręć 1/2 do 3/4 obrotu.

: 19 wrz 2010, 23:30
autor: Jareczek191
takim regulowaniem gazu mozna doprowadzic jedynie do strzalu i wymiany przeplywomierza :)

: 19 wrz 2010, 23:40
autor: ltrs
Jareczek191 pisze:takim regulowaniem gazu mozna doprowadzic jedynie do strzalu i wymiany przeplywomierza :)
Jeśli silnik strzela, to nie jest wina gazu. Strzały oznaczają, że coś jest nie tak z zapłonem... Przynajmniej ja uważam tak po swoich osobistych perypetiach z gazem w tym silniku...


Czy w parze z tym spalaniem idą również osiągi?

: 20 wrz 2010, 18:10
autor: _DJ_3
"gazownik inaczej reguluje"
Do strzału??????! chyba że jak mu dasz za dużo gazu
kolega wyżej ma racje tylko strzela jak jest coś nie tak z zapłonem, świece kable itp.

: 16 sty 2015, 17:18
autor: luki88
mam to samo .odrazu świece kable kopuła to podstawa potem szczelny układ filtra pow przepływka itp i przewod co gaz idzie ...zapłon jak opużniony za mocno to strzeli a tak więcej opcji nie ma ...jak za szybki to spalanie stukowe słychac tylko jakby zawory