Strona 1 z 1

[B42.8AAH]Jaka instalacja do AAH

: 15 lis 2010, 20:57
autor: lukasz0711
Witam mam małe pytanie,chcę założyć instalacje gazową.Jakie polecacie wtryski,centralke i parownik.Z góry dziękuje

: 15 lis 2010, 21:11
autor: Audi 80 Polska
Zajrzyj na LPG forum:
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=7705
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=55890#55890

Tak w skrócie napiszę że wtryskiwacz Hana H2000 lub Matrix HS 211.10

reduktor Magic III - choć co do niego co niektórzy mają zastrzeżenia bo jakiś tam ułamek egzemplarzy puszcza gaz do "wody", ale ma świetny stosunek możliwości do ceny.

Sterownik Stag 300-6 plus też wszyscy fanatycznie polecają.

: 16 lis 2010, 11:18
autor: WOJTEK26
Dodam ze mozna spokojnie załozyc Scorpiona GT lub KME GOLD-a wtryskiwacze Matrix HD lub XJ, miedz 8mm ewentulanie FARO, wielozawór Extra rozwiercony. Na takich gratach auto bedzie chodzic super pod warunkiem prawidłowego mozntazu i regulacji.

: 10 sty 2011, 18:25
autor: Michal_R
Panowie, jest sprawa. mam do kupienia b4 AAH Q za drobne. jest natomias maly problem. po primo, ma wydmuchana uszczelke pod glowica nie wiadomo ktora trzeba robic obie. po secundo, ma gaz ale 2 gen tak mi sie zdaje. auto znam od lat i wiem ze na gazie mialo doslownie 0 buta, muł taki ze mozna polonezem z powodzeniem obleciec, obecnie ma blosa wstawionego, ale cudow nie ma strzela itd z przyspieszeniem na bakier raczej tez jest. i tu pytanie. przerabial ktos taki temat? czy jaka kolwiek inna instalacja oprucz sekwencji ma prawo w tym aucie dzialac prawidlowo? podobno kedys na benzynie jezdzil normalnie a na gazie byl straszliwie zamulony. czy dostawic mu teraz wtrysk to dawalby rade? prosze o opinie jasli ktos mial z tym doczynienia.

: 10 sty 2011, 23:29
autor: Audi 80 Polska
Michal_R pisze:czy jaka kolwiek inna instalacja oprucz sekwencji ma prawo w tym aucie dzialac prawidlowo?
Powinno na III generacji chodzić ale teraz jest bardzo trudno dostępna dlatego że sporo taniej można mieć sekwencję na słabych-słabo-średnich komponentach (czyli takich które są montowane w 95% aut w Polsce).

Może po wystrzale pokrzywiło i zablokowało klapki zmieniające długość kolektora i dlatego auto straciło moc. Druga sprawa to zwykły mikser, który dławi silnik na gazie jak i na benzynie.
Albo auto długo jeździło ze źle wyregulowaną instalację i popaliło zawory tym samym tracąc kompresję.

: 04 kwie 2011, 15:05
autor: Rychu82
aldi pisze:Powinno na III generacji chodzić
mam takową BRC i nie ma porównonia z jazdą na Pb.
W pierwszej chwili myślałem żeby poprzekładać elementy i zrobić z tego sekwencje, ale widze że chyba jednak może to chodzić dobrze?
Pewnie kwestia regulacji? Czy zawsze na tym krokowcu będzie gorzej niż na sekwencji?

: 04 kwie 2011, 16:46
autor: Audi 80 Polska
O III generacji wiem tyle co wyczytałem w internecie, sam nie miałem z nią do czynienia.
Reduktory idą tam podobne jak do sekwencji, może twój nie wyrabia albo kwestia regulacji...
Choć III gen jest o tyle lepsza od II że praktycznie zerowe ryzyko kaboom (jak to mówią amerykanie).

: 04 kwie 2011, 18:32
autor: Rychu82
byłem w "serwisie" BRC w jeleniej górze i nawet tam nie dali rady ustawić mojej instalacji.

i byli kolejnymi którzy powiedzieli żeby zamienić centralke dodać sekwencje i wtryski podłączyć pod te wężyki co już są

WOJTEK26, co ty na to żebyśmy się gdzieś spotkali i zobaczyli co tam u mnie można powymieniać żeby to latało dobrze?

wiem tyle że STAG 300-6 plus ma być i butla w koło taka jak tu:

http://www.stako.pl/index.php?id=produc ... 11&lang=pl

ale nie wiem czy np.630x250 wejdzie czy mniejsz albo większa?

no i wiem ze jak nie MAGIC III to w innych coś trzeba przerabiać.
parownik ponoć mój wydali ale jak trzeba wymienić to trzeba

pzdro