Strona 1 z 1
[B3 1.6 RN] Zalewa sie i nie odpala
: 21 lis 2010, 12:09
autor: Mostillo
Witam!
Mam od niedawna samochod audi b3 1.6 na gazniku nie znam sie za bardzo wiec prosze o pomoc. Od jakiegos czasu nie moge go odpalic ani na gazie ani na benzynie a gdy juz go odpale to wystarczy ze gdy gdzies stane na chwile i zgasze silnik to znow puzniej nie moge go odpalic. Dodam jeszcze ze na benzynie gasnie na niskich obrotach.Slyszalem ze to moze byc problem z gaznikiem. Jak ktos mogl by mi pomoc to bardzo prosze
: 21 lis 2010, 14:34
autor: pawel_m
Zobacz, czy gdzieś nie zaciąga lewego powietrza. Sprawdź podstawkę gaźnika.
: 21 lis 2010, 17:22
autor: Loczek
Mostillo pisze:Slyszalem ze to moze byc problem z gaznikiem. Jak ktos mogl by mi pomoc to bardzo prosze
Może to byc gaźnik, ale te silniki ogólnie dobrze go znoszą (LPG), więc proponowałbym sprawdzić:
- parownik (ewentualna regeneracja);
- przewód masowy silnika może mieć złe przejścia- to do tego, że jak jest ciepły to są problemy z uruchomieniem;
- a najważniejsze to elektrozawór przełączjący Lpg/Pb- może być uszkodzony i należy go wymienić;
: 21 lis 2010, 19:04
autor: amath
hm a to nie jest przypadkiem gaznik pierburg 2ee?
: 22 lis 2010, 22:32
autor: Mostillo
hmm no nie wiem jaki to gaznik ajak to mozna zobaczyc? Dzis nie moglem odpalic go wcale sprawdzilem swiece i nie ma iskry swiece sa dobre wymienilem jeszcze palec rozdzielczy bo byl zjarany i kopulke cewke zaplonowa elektrozawor tez wymieniony nie moge teraz zrozumiec dlaczego nie ma iskty wcale to moze byc glowna usterka moze ktos mial juz taki problem?
: 23 lis 2010, 11:44
autor: amath
a przewody wys. napiecia?
: 12 mar 2011, 22:50
autor: davidpolska
czujnik HAlla do uszkodzony!! albo cewka!!!
: 13 mar 2011, 09:34
autor: Thauri
W silniku RN w oryginale był Keihin 1 ,należy sprawdzić czy taki gaźnik tam jest.
Jeśli tak to gdy silnik nie chce lub ciężko zapala to ewent zakłócenia
-zakłócenie przepływu paliwa w gaźniku
-zakłócenia w dopływie paliwa do gaźnika
-zacina się zawór iglicowy lub uszkodzony pływak
-zatkane otworki ,dysze i kanały gaźnika
-uszkodzony zawór odcinający biegu jałowego
-przez kołnierz lub ,któryś z przewodów przedostaje się obce powietrze
-nieszczelny zawór iglicowy
-uszkodzony pływak
zły poziom pływaka
Inne ewent cewka,palec rozdzielacza,kopułka,zapłon,rozrząd do sprawdzenia
: 13 mar 2011, 10:18
autor: davidpolska
ale on nie ma wogóle iskry; a gaźnik ze nie ma iskry nie ma nic wspólnego !!!!!
: 13 mar 2011, 17:53
autor: Thauri
Inne ewent cewka,palec rozdzielacza,kopułka,zapłon,rozrząd do sprawdzenia
[ Dodano: 2011-03-13, 18:02 ]
Wiadomo,ze gaźnik nic nie ma wspólnego z iskra.. Gaźnik opisany jest dlatego,ze może mieć wpływ na gaśniecie na niskich obrotach.
: 13 mar 2011, 21:54
autor: mezik0
jeśli niema iskry w ogóle a sprawdziłeś cewkę halla i przewody to po lewej stronie przy pedałach masz moduł zapłonowy jeśli jest uszkodzony iksry nie będzie