Strona 1 z 1
[B4 ABK]problem z wolnymi obrotami na gazie
: 06 sty 2011, 12:02
autor: maciejlol15
posiadam audi 80 b4 2.0 elektryczny wtrysk paliwa auto ciężko zapala na benzynie strzela w filtrze powietrza na gazie skończyło się to połamaniem filtra powietrza kupiłem nowy filtr i przepływomierz założyłem anty wybuchowe klapki (2) mikser był założony miedzy przepływomierzem a obudową filtra klapa anty wybuchowa była założona zaraz a przepływomierz. stary rozklekotany parownik doprowadziło mnie do szału, więc wziąłem się za wymienianie, zacząłem od parownika,mieszalnik założyłem zaraz przy wlocie do kolektora ssącego,stary który znajdował się między przepływomierzem a filtrem usunąłem nowy parownik tomaseto 100 hp nie trzyma wolnych obrotów,nie potrafię go ustawić,żeby trzymał wolne obroty, nie reaguje na ustawianie, gdy śrubę wkręcę do końca na przewodzie trzyma wolne obroty lecz nie zbiera się, wszystko zostało uszczelnione klejem do szyb, ten typ zaskoczył mnie całkowicie,pierwszy raz się z czym s takim spotkałem,a posiadam duże doświadczenie.pomocy ! czy jak założę blosa czy skończą się moje problemy z poważaniem Bzik

PS. zdenerwowałem się i zaglądnąłem na rozrząd przestawiony o 2 ząbki nastawiłem go z powrotem strzelanie ucichło a pali po nie całym obrocie silnika ( od strzała) ale dalej mam problemy z ustawienie wolnych obrotów na paliwie wszystko chodzi bardzo dobrze.
: 06 sty 2011, 12:17
autor: Audi 80 Polska
_uwaga
Chyba masz silnik ABK (piszesz o przepływomierzu) a nie ABT jak masz wpisane w profilu.
Jak dałeś mikser na przepustnicę zamiast montowanego przed przepływomierzem to powinieneś dać kompensację bo klapa przepływomierza wpływa na podciśnienie w kolektorze.
: 06 sty 2011, 19:11
autor: maciejlol15
tak zapomniałem dodać zakładałem też kompensacje wsteczną i nic to nie daje nadal nie mama obrotów jak przykręcę go na śrubie (zamiast korkowca)to obroty ma ale nie zbiera się w ogóle
[ Dodano: 2011-01-06, 19:35 ]
Jeśli z powrotem założę mikser pomiędzy przepływomierz a filtr powietrza czy będę mógł zrezygnować z kompensacji wstecznej ?
Chciałem też wstawić mikser między kolektor a przepustnicami ale też nie będę miał do czego podpiąć kompensacji wstecznej
: 06 sty 2011, 20:42
autor: Audi 80 Polska
A jeszcze o jedną rzecz nie zapytałem. Gdzie masz podpięty silniczek krokowy. Bo jak masz mikser na przepustnicy to trzeba go podpiąć do tego miksera aby brał mieszankę LPG+powietrze a nie samo powietrze.
maciejlol15 pisze:Jeśli z powrotem założę mikser pomiędzy przepływomierz a filtr powietrza czy będę mógł zrezygnować z kompensacji wstecznej ?
Wtedy tak bo klapa przepływomierza nie będzie wpływać na podciśnienie oddziałujące na parownik.
maciejlol15 pisze:Chciałem też wstawić mikser między kolektor a przepustnicami ale też nie będę miał do czego podpiąć kompensacji wstecznej
To się nie uda bo mikser musi być przed przepustnicami bo jak będzie za nimi to nie będzie wcale działać.
: 06 sty 2011, 23:22
autor: maciejlol15
na chwile obecna dzięki bardzo za słuszne uwagi a z audi będę się męczyć w sobotę i napisze czy mi się udało
: 08 sty 2011, 09:51
autor: Kokolino
maciejlol15 pisze:napisze czy mi się udało
to zaraz napisz czy udało Ci sie poprawić temat jak kolega o to prosił :evil:
: 09 sty 2011, 01:19
autor: maciejlol15
a wiec tak wsadziłem mikser miedzy przepływomierz a filtr i jak narazi chodzi na gazie i na paliwie, gaz prowadzony do miksera 1m wężem ciężko było go ustawić ale chodzi ma ładna małe obroty które troszkę falują ale jest dobrze wiec bardzo dziękuje za cenne informacje i masz u mnie piwo aldi

i czy ktoś wie jak usunąć te falowanie obrotów jest to bardzo nie wielkie od 1000 do 1100
: 10 sty 2011, 02:20
autor: rodger83
witam klubpwiczow:) jestem tu nowy. mianowicie mam problem z moim audi b4 2.0 16v 150 koni. jak i na benzynie tak i na gazie faluja mi obroty i czasem nawet zgasnie:( jaka moze byc rzyczyna tego i jak to mozna naprawic? bardzo prosze o jakies informaje:)
: 10 sty 2011, 08:28
autor: maciejlol15
według mnie może być to wina przepływomierza może jak ci kiedyś strzeliła to mógł się wygiąć lub tez może to być wina czujnika położenia przepustnicy lub nawet nie szczelność gumy łączącej przepływomierz z kolektorem ssącym
: 10 sty 2011, 10:04
autor: rodger83
niewiem dopiero auto zawiozlem do mechanika i bedzie patrzyl:)
: 10 sty 2011, 16:11
autor: ryju
Też myślę, że to wina przepływki. Jak masz możliwość to zamień się z kimś na chwilę.