Strona 1 z 3

[ABK] wystrzaly i duzy problem

: 02 lut 2011, 11:47
autor: hetin
Witam wszystkich nie dawno kupiłem audi 80 avant bardzo sie ucieszylem że moge mieć takie auto przejechalem 580 km i było ok ostatnio jak jechalem to kichnelo ze dwa razy i w koncu wystrzelilo ...jak pojechalem rano na kanal okazalo się ze rozwalilo tlumnik na strzepy i musialem wymienic od razu dwa i strumienice ,po tym wydarzeniu pojechalem do gaziarzy i wymieniłem reduktor (ten stary nie dawal juz sie regulowac gasnąl czasami audik na wolnych obrotach)) myslalem ze bedzie ok fajnie sie jeden dzien jezdzilo niestety jade dzisiaj rano do pracy a tu znowu walneło i rozwalilo mi przeplywomierz nie mam wogole wolnych obrotów ani na gazie ani na benzynie :-( rozgladalem sie za przepływomierzami ale nowka 750 zl kosztuje:( poszukam moze gdzieś na szrotach cos znajde chyba ze ktos z was ma taki autko mam z 94 r silnik 2.0 ABK .Dzwonilem do tych od gazu zeby cos doradzxili bo jak mam kupic przeplywomierz i znowu ma go szlak trafic to bym sie powiesil. Gaziarz doradzil mi zebym wymienil świece kable kopułke i palec ze wtedy juz nie bedzie wystrzalów ze prawdopodobie było przez to zle spalanie CO SADZICIE NA TEN TEMAT ? instalacje mam Lovato Bardzo prosilbym o pomoc

: 02 lut 2011, 12:01
autor: Audi 80 Polska
Jak tak strzela to zainwestuj w gaz sekwencyjny, bo niedługo koszt zniszczonych przepływomierzy osiągnie koszt przeróbki na sekwencję.
Przepływomierz można próbować naprawić: https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... t15251.htm
hetin pisze:Gaziarz doradzil mi zebym wymienil świece kable kopułke i palec ze
Bo to podstawa przy walce z wystrzałami, tak samo jak szczelność dolotu i odpowiednie postępowanie z autem na LPG (nie odpalanie na gazie, rozgrzewanie silnika na benzynie)

_uwaga

: 02 lut 2011, 12:05
autor: Leo
Kolego, czego się spodziewałeś po gazie? Chciałeś jeździć tanio, to teraz się męcz.
Będę przeciwnikiem gazu zawsze i wszędzie.

: 02 lut 2011, 13:19
autor: misiek .
Więc tak masz 2 wyjścia. Pierwsze przy abk na 2 gen. zawsze będzie ryzyko wystrzału, żeby je obniżyć kup jak ci powiedzieli kable, kopułkę, palec, świece tylko porządne np. kable beru, a reszta bosch-a. Po tym sprawdź szczelność dolotu, zapłon i zrób tak żeby na pb chodził idealnie. Drugie wyjście inwestujesz 1600 w sekwencje i zapominasz o temacie <ok>
Na lpg można oszczędzać, ale nie można oszczędzać na samej instalacji. <piwo>

: 02 lut 2011, 13:56
autor: WOJTEK26
Przy zwykłych instalacjach układ WN musi byc w stanie idealnym i nalezy czesto regulowac zeby zabezpieczyc sie przed wystrzałami LPG. Najlepszym wyjsciem jest sekwencja jak kolega napisał wyżej. W razie czego mam przepływke na sprzedaż

: 02 lut 2011, 14:12
autor: pawelec_
misiek . potwierdzam słowa .... miałem identyczny problem jak ty hetin i okazało się że miałem 2 kropelki w kopułce.... dość, że tłumik miałem rozerwany na pół... to też kopułłkę mi rozerwało :shock:

: 02 lut 2011, 15:43
autor: hetin
niestety na sekwencje to nie mam pieniedzy :( zakupiłem juz kable jeszcze musze znalezć przeplywke autko mam tydzień i mialem sie nim cieszyć a na razie mnie doluje ...moze nadejdzie taki czas ze bede tylko wlewal i jezdził... echh

: 02 lut 2011, 19:12
autor: misiek .
Pochwal się jakie kable kupiłeś :-) I jak kupisz lub naprawisz przepływkę to nie zaczynaj od razu jeździć na lpg najpierw zrób przegląd auta u kogoś kumatego w tym silniku, tym bardziej że masz go od nie dawna. Musi najpierw być perfekt na benie, nie było problemów z obrotami ani nic przed tą jadką ? Sprawdź na vagu co tam słychać, może jakieś błędy będą.
Jak już będziesz pewien że silnik jest igła jeśli chodzi o zapłon, i elektronikę jedź do kumatego, polecanego przez innych serwisu lpg tam regulacja ewentualne poprawki instalacji, może regeneracja reduktora jeśli ma dużo nakulane ? Po tym wszystkim auto ma prawo do jazdy na lpg i bezproblemowej obsługi.

: 02 lut 2011, 20:34
autor: hetin
jutro napisze jakie kable i swiece kupiłem zaznaczam ze kupiłem je zanim podpowiedzieliscie o beru i boschu .... a tak szczerze to od nie dawna mieszkam w Poznaniu i jeszcze nie znam tu dobrych mechaników czy gaziarzy ... reduktor ma pól roku tak ze raczej powinien byc ok .Jak byscie wiedzieli o jakimś dobrym zakladzie w Poznaniu chetnie skorzystam :)

[ Dodano: 2011-02-03, 16:40 ]
a wiec tak ŚWIECE NGK
KABLE MAXGEAR SILICONE IGNITION CABLE SET LPG&CNG
KOPUŁKA TOPTRAN
PALEC TOPTRAN

PRZEPLYWKA od Wojtek26


na przeplywke czekam jak dojdzie jade do mechanika zakladć wszystko
i mam nadzieje ze bedzie ok :oops:

: 03 lut 2011, 20:14
autor: misiek .
Z tego co wymieniłeś to najpewniejsze to przepływka od Wojtka :lol:

: 03 lut 2011, 20:37
autor: hetin
pewnie tak no ale malutka nadzieje mam :oops:

: 03 lut 2011, 20:56
autor: jaco80
Leo pisze:Kolego, czego się spodziewałeś po gazie? Chciałeś jeździć tanio, to teraz się męcz.
Będę przeciwnikiem gazu zawsze i wszędzie.
A ja myślę że takie stwierdzenia to przesada. Ja z gazu jestem baardzo zadowolony. No chyba że chodzi Ci o niedobrane instalacji generacją do silnika to sie zgodzę. Też raczej nie chciałbym np mechanicznego wtrysku mieć na II generacji. Sorry za mały offtop :-)

: 05 lut 2011, 20:08
autor: hetin
kurde chcialem dzis odpalic audiczke i lipa :( bez tej przeplywki chyba nie chce odpalic :( a musze jakos dostarczyc ja do mechanika ... nie wiem moze jak zapalam bez dodawania gazu to nie zalapuje ze wzgledu na rozwalona przeplywke a jak znowu dodam gazu to go zalewam :cry:

: 05 lut 2011, 20:46
autor: misiek .
Wyjmij przepływkę, zobacz czy klapka chodzi. Ja obstawiam że tak się usadowiła że nie ma przeciągu :-D Ustaw klapkę na 80 % uchylenia, wyeliminujesz brak powietrza tym. Ja jak miałem 2 gen. to właśnie po akcji ostrzał tak musiałem zrobić, ogólnie auto kopciło jak traktor ale jechało <ok>

ps. jeszcze zobacz czy nie masz dziury na dolocie po ostrzale bo może potrzebna jest wulkanizacja ;-)

: 05 lut 2011, 21:41
autor: Audi 80 Polska
Poprawiłem temat, następnym razem gdy się nie zastosujesz do zasad tytułowanie wątków, temat poleci do kosza bez ostrzeżenia.