[80 B3 1,8S] Falujące obroty, wysokie spalanie, gaźnik ?
: 03 mar 2011, 14:08
Witam,
problem kształtuje sie nastepująco, problem jest z falującymi obrotami na nagrzanym silniku i zdarza mu sie od czasu do czasu gasnąć, do tego ostatnio doszły duże obroty na zimnym jakoś około 1600 obrotów, zawsze było około 1200. Audiczka bierze 19l po mieście na krótkich dystansach na 100km, to chyba nie jest normalne ? instalacja gazowa założona była 2 lata temu, nie było w niej nic wymieniane, ani ustawiane poza pierwszym ustawieniem. myślalem, że to kwestia świec itp. wymieniłem świece, kable kopułke i palec, ale nie pomogło.
Auto jest odpalane na benzynie, ale szybko przerzucane na gaz.
Z forum doczytałem, że może to być wina:
1) gaźnik coś z membranami
2) szczelność układu dolotowego ?
3) może problem z parownikiem lub filtrem gazu ?
4) pompa paliwowa ?
5) a może czujnik temperatury ?
Ma ktoś jakieś pomysły co to może być dokładniej ?
Poszukuję też Mechanika w Lublinie, który by się tym zajął, miałem namiar na zaklad motronic, podobno bardzo dobrzy, ale się już tym nie zajmują:) pech
czy jest mi w stanie ktoś pomóc ?
pozdrawiam
dodam jeszcze, że przy jeździe z górki lub bez wciśniętego pedału gazu, silniczek się dławi, samochodem szarpie, problem znika, gdy doda się gazu
problem kształtuje sie nastepująco, problem jest z falującymi obrotami na nagrzanym silniku i zdarza mu sie od czasu do czasu gasnąć, do tego ostatnio doszły duże obroty na zimnym jakoś około 1600 obrotów, zawsze było około 1200. Audiczka bierze 19l po mieście na krótkich dystansach na 100km, to chyba nie jest normalne ? instalacja gazowa założona była 2 lata temu, nie było w niej nic wymieniane, ani ustawiane poza pierwszym ustawieniem. myślalem, że to kwestia świec itp. wymieniłem świece, kable kopułke i palec, ale nie pomogło.
Auto jest odpalane na benzynie, ale szybko przerzucane na gaz.
Z forum doczytałem, że może to być wina:
1) gaźnik coś z membranami
2) szczelność układu dolotowego ?
3) może problem z parownikiem lub filtrem gazu ?
4) pompa paliwowa ?
5) a może czujnik temperatury ?
Ma ktoś jakieś pomysły co to może być dokładniej ?
Poszukuję też Mechanika w Lublinie, który by się tym zajął, miałem namiar na zaklad motronic, podobno bardzo dobrzy, ale się już tym nie zajmują:) pech
czy jest mi w stanie ktoś pomóc ?
pozdrawiam
dodam jeszcze, że przy jeździe z górki lub bez wciśniętego pedału gazu, silniczek się dławi, samochodem szarpie, problem znika, gdy doda się gazu