[2.3 NG coupe] Blos, wysokie spalanie i inne zagadki
: 12 mar 2011, 23:48
Mam niemaly problem z moim zblosowanym NG. Coupe przy umiarkowanej jeździe spala mi ~ 18 litrów LPG na setkę. Słuchałem wielu opinii i każdy obstawia co innego. Poza tym pokręciłem sobie dawką benzyny na rozdzielaczu i mam problem z falowaniem. Kolejny to korkowiec, jak go podepnę to obroty rosną do 2500 – 3000 i tak zostają. Z kolei z odpiętym krokowcem i przepustnicą na benzynie obroty są idealne. Mam dostęp do analizatora i chciałbym sobie coś sam poregulować zarówno na benzynie i LPG. Poza tym mój BLOS ma jakieś wariacje. Obie śrubki wkręcone na max, bo: dawka moim zdaniem jest i tak za duża skoro tyle pali, z kolei gdy wykręcam małą to obroty mi spadają a nie rosną. Szczelność dolotu sprawdzona, uszczelniacze na wtryskach wymienione. W związku z tym kilka pytań:
1. Jak sprawdza się sondę lambda ?
2. Czy walnięta sonda ma wpływ na spalanie LPG ? Jeśli tak to proszę o wyjaśnienie.
3. Czy jest jakieś ustawienie wyjściowe dla rozdzielacza ?
4. Jakie wartości na analizatorze są prawidłowe ? Proszę zarówno dla PB jak i LPG.
5. Czy na spalanie mogą mieć wpływ nie najlepsze już świece ?
6. Macie kompensację w 2.3 z BLOSkiem ?
7. Ile palą Wam NG na BLOSie ?
Jak wymyślę jeszcze jakieś pytania to dopiszę, tym którzy twierdzą że 2.3 nie chodzi na gazie z góry dziękuję
Czekam na rozpętanie rzeczowej dyskusji.
1. Jak sprawdza się sondę lambda ?
2. Czy walnięta sonda ma wpływ na spalanie LPG ? Jeśli tak to proszę o wyjaśnienie.
3. Czy jest jakieś ustawienie wyjściowe dla rozdzielacza ?
4. Jakie wartości na analizatorze są prawidłowe ? Proszę zarówno dla PB jak i LPG.
5. Czy na spalanie mogą mieć wpływ nie najlepsze już świece ?
6. Macie kompensację w 2.3 z BLOSkiem ?
7. Ile palą Wam NG na BLOSie ?
Jak wymyślę jeszcze jakieś pytania to dopiszę, tym którzy twierdzą że 2.3 nie chodzi na gazie z góry dziękuję

Czekam na rozpętanie rzeczowej dyskusji.