Strona 1 z 2
[80 b3 1.8S +lpg] Niskie obroty / nagrzewnica
: 14 mar 2011, 12:08
autor: DigiArt
Hej koledzy. Powiedzcie mi czy w naszych Audicach można jakoś podnosić obroty?? W mojej starej fiescinie to krecilo sie tylko taką nakretka od linki gazu i juz a tu nic takiego nie moge znalezc... A po odpaleniu auta obroty schodza nawet do ok 200 i auto sie trzesie muszę dawać dużo ssania zeby obroty byly w ok. 1000. I nawet jak sie rozgrzeje to jest tak samo...
I druga sprawa... mam walnieta nagrzewnice i mi cieknie... a nie mam ochoty rozbierac calej deski a nawet i czasu... czy moge poloczyc weze wchodzacy i wychodzacy z nagrzewnicy ze soba aby zamknąć obieg??
: 14 mar 2011, 13:16
autor: jaco80
A co to za silnik KAT?

W gaźnikowcach może i tak w monowtrysku nie. Co do połączenia węży to raczej nic nie powinno się stać.
: 14 mar 2011, 13:24
autor: DigiArt
Tak, na gaźniku. Ale jak te obroty podkręcić??
: 14 mar 2011, 14:19
autor: jaco80
Nie podałeś jaki masz silnik, podaj oznaczenie a ktoś kto ma taki sam pewnie Ci podpowie.
: 14 mar 2011, 14:47
autor: DigiArt
mam silnik 1.8s KAT 64 kW
: 14 mar 2011, 15:02
autor: piotrek 250279
witam oznaczenie silnika znajdziesz pod 3cia swieca na bloku zaraz tam gdzie blok styka sie z glowica, te pierwsze 2 literki wybite numeratorem tj oznaczenie twojego silnika.Moze byc to zabrudzone ale znajdziesz napewno.A co do polaczenia tych wezy to tak ja tak zrobilem i jezdzilem dosyc dlugo i wyobraz sobie ze w zimie to bylo ,az wkoncu zmobilizowalem sie i zrobilem nagrzewnice
: 14 mar 2011, 16:27
autor: vaio
z wężami tak nagrzewnica droga nie jest ale można je połączyć co do podkręcenia obrotów masz gaz czy sama ben
: 14 mar 2011, 16:35
autor: DigiArt
Gaz
: 14 mar 2011, 16:39
autor: vaio
to jeszcze powiedz jak na gazie się zachowuje jak zimny jak ciepły bo miałem tak sam problem jak ty i nie dało rezultatu bo potem wkręcał mi się na ponad 2000 u mnie pomogło ustawienie aparatu zapłonowego i gaźnika. Fakt mam uszkodzony dalej aparat ale zapala obroty na zimnym 900 na ciepłym 1100 a wcześniej tak jak u ciebie ja musiałem oprócz ssana gaz trzymać jeszcze.
: 14 mar 2011, 16:43
autor: DigiArt
Odpala ok ale obroty spadaja bardzo nisko i musze ssanie niemal do konca pociagac zeby bylo 1100 obrotow... Pierwszy kilomentr na zimnym silniku troche brakuje mocy troszke trzesie buda ale po okolo kilometrze jest ok... jednak obroty dalej to samo i ciagle ssanie... Czy zimny czy cieply obroty maja sie tak samo... mysle ze podkrecenie by pomoglo ale nie wiem jak to zrobic;/
: 14 mar 2011, 17:46
autor: piotrek 250279
sproboj jeszcze przy reduktorze od lpg ta srobke od obrotow popuscic.A jak koniecznie chcesz ta linke podciagnac a niemasz jak tego zrobic to przetnij nakretke 8semke z jednej strony rozchyl tak zeby ci na linke naszla, zaloz na koniec linki i zagnij zpowrotem zeby nie spadla <ok> ja tak zrobilem bo skonczyla mi sie joz regulacja.Aswoja droga u mnie jest regulacja linki gazu
: 14 mar 2011, 17:48
autor: DigiArt
Żebym tak jeszcze wiedział która to ra śrubka ...;/
: 14 mar 2011, 17:52
autor: Przemo80b3
DigiArt sprawdź oznaczenie silnika,
piotrek 250279 opisał gdzie je znaleść, będzie wiadomo jaki masz silnik to i będzie wiadomo jaki gaźnik i będzie łatwiej pomoc.

: 14 mar 2011, 17:56
autor: piotrek 250279
na reduktorze szukaj,taka karbowana zeby palcami dalo sie nia krecic . Jedna powinna byc wieksza na dole reduktora do spuszczania syfu, a druga gdzies z przodu do regulowania obrotow.Przyjrzyj sie reduktorowi a zobaczycz ja napewno ona w palcach powinna sie krecic
: 14 mar 2011, 18:07
autor: DigiArt
Ok dziekuje bardzo

jutro sporbuje bo juz ciemno... dzieki:) Jak nie znajde to zrobie fotki i mi pokazesz ok?
[ Dodano: 2011-03-14, 20:29 ]
No własnie probowalem znalezc te oznaczenie silnika ale nie moglem sie niczego doczytac... nie wiem... jakies 33 mi sie rzucilo w oczy ale nie wiem czy to to...