Strona 1 z 1

[B4 ABT] Problem z dolotem powietrza i LPG

: 05 kwie 2011, 01:15
autor: Key100l
Koledzy mam mały problem z Audiolą, a dokładniej z gazidłem:( Jakiś tydzień temu regenerowałem parownik i po tym ustawiłem go za pomocą sondy. Powiem tak teraz jest więcej mocy i mniejsze spalanie ale jest mały problem. Przy większych prędkościach, gdy wcisnę sprzęgło silnik momentalnie spada z obrotów i gaśnie. Podejrzewam, że ma to związek z tym, że wywaliłem to coś od łapania powietrza co jest za lampą. I teraz nie wiem czy przez to że powietrze wpada z większą prędkością gaz jest zdmuchiwany ze świeczek, czy może dawka gazu jest jeszcze za mała na wolnych obrotach :-( Dodam, że po usunięciu tego rogala idzie lepiej od dołu, ale gaśnie na luzie :-( Mam nadzieje że ktoś znajdzie jakieś mądre wytłumaczenie tej sytuacji <osohozi>

: 13 kwie 2011, 19:34
autor: piter10
Ja u siebie to "pudełko" przy lampie wymontowałem i jest lepiej nie gaśnie przy większych prędkościach ja bym spróbował z zwiększeniem dawki gazu ale nie dużo

: 13 kwie 2011, 22:44
autor: Key100l
Hmm a jak wygląda u kolegi spalanie?? bo może to jednak jest to??

: 13 kwie 2011, 23:06
autor: piter10
w trasie to nie wiem bo nie mialem okazji sprawdzic ale w mieszanym to tak 12 wezmie

: 13 kwie 2011, 23:07
autor: damianek1234561
witam zamiast zwiekszac dawke gazu proponuje troszke zmniejszyc doplyw powietrza ale troszke autko bedzie sie tak samo zbieralo a nie bedzie gasnac jaka masz instalacje?

: 14 kwie 2011, 09:14
autor: marko
Kolego , proponuje pomierzyć napięcie na sondzie lambda gdy przygasa silnik , będziesz wtedy wiedział czy masz mieszankę za bogata , czy zbyt ubogą . Dławienie dolotu powietrza powoduje zmniejszenie mocy . Podaj jaką masz instalacje .

: 14 kwie 2011, 09:49
autor: damianek1234561
koledze pewnie chodzi o to ze jak jedzie i wcisnie sprzeglo to wtedy silnik gasnie wiec nie bedzie mial jak zmierzyc napiecia, ale wydaje mi sie ze i tak to nic nie da w koncu sonda nie ma nic do gazu.
u mnie tak bylo jak gaz byl zle wyregulowany ze gasl po wcisnieciu sprzegla a wiec zeby wiecej gazu nie dawac zmniejszylem troche powietrze i silnik chodzi rowno i nie gasnie po wcisnieciu sprzegla

: 02 lip 2011, 19:05
autor: Slawoaudi88
Key100l, Kolego ja miałem to samo,a dowiedziałem sie o tym dopiero wtedy jak jechałem ok 170km/h wcisnąłem sprzęgło i auto zgasło,z tego ze instalacje mam jeszcze na gwarancji pojechałem to zgłosić i gościu po podpięciu pod kompa powiedział ze jest wzorowo wyregulowana,ale odpiął mi ta rurę która idzie do tego "rogala"który jest za lampą i przypiął mi ją opaska do takiego cienkiego wężyka a rurę skierował w stronę ściany grodziowej.A więc trzeba było sprawdzić czy to przyniosło jakieś efekty :mrgreen: ponownie 170km/h sprzęgło i wszystko ok silnik spadł normalnie na wolne obroty :mrgreen:

: 04 sie 2011, 16:35
autor: marek071988
witam tez jezdze na abt odepnijcie dolot powietrza i podepnijcie go tak zeby ped samochodu nie wdmuchiwal powietrza a przy predkosciach 150 albo 170 to w szczegolnosci ja zolozylem gaz i odrazu przerobilem dolot gaziarz tego nie mowi on ustawia gaz i tyle takze nie kreccie gazem bo rozlegulujecie i zacznie sie kaszana