Strona 1 z 1
[B4 ABT] Problem z dolotem powietrza i LPG
: 05 kwie 2011, 01:15
autor: Key100l
Koledzy mam mały problem z Audiolą, a dokładniej z gazidłem:( Jakiś tydzień temu regenerowałem parownik i po tym ustawiłem go za pomocą sondy. Powiem tak teraz jest więcej mocy i mniejsze spalanie ale jest mały problem. Przy większych prędkościach, gdy wcisnę sprzęgło silnik momentalnie spada z obrotów i gaśnie. Podejrzewam, że ma to związek z tym, że wywaliłem to coś od łapania powietrza co jest za lampą. I teraz nie wiem czy przez to że powietrze wpada z większą prędkością gaz jest zdmuchiwany ze świeczek, czy może dawka gazu jest jeszcze za mała na wolnych obrotach

Dodam, że po usunięciu tego rogala idzie lepiej od dołu, ale gaśnie na luzie

Mam nadzieje że ktoś znajdzie jakieś mądre wytłumaczenie tej sytuacji <osohozi>
: 13 kwie 2011, 19:34
autor: piter10
Ja u siebie to "pudełko" przy lampie wymontowałem i jest lepiej nie gaśnie przy większych prędkościach ja bym spróbował z zwiększeniem dawki gazu ale nie dużo
: 13 kwie 2011, 22:44
autor: Key100l
Hmm a jak wygląda u kolegi spalanie?? bo może to jednak jest to??
: 13 kwie 2011, 23:06
autor: piter10
w trasie to nie wiem bo nie mialem okazji sprawdzic ale w mieszanym to tak 12 wezmie
: 13 kwie 2011, 23:07
autor: damianek1234561
witam zamiast zwiekszac dawke gazu proponuje troszke zmniejszyc doplyw powietrza ale troszke autko bedzie sie tak samo zbieralo a nie bedzie gasnac jaka masz instalacje?
: 14 kwie 2011, 09:14
autor: marko
Kolego , proponuje pomierzyć napięcie na sondzie lambda gdy przygasa silnik , będziesz wtedy wiedział czy masz mieszankę za bogata , czy zbyt ubogą . Dławienie dolotu powietrza powoduje zmniejszenie mocy . Podaj jaką masz instalacje .
: 14 kwie 2011, 09:49
autor: damianek1234561
koledze pewnie chodzi o to ze jak jedzie i wcisnie sprzeglo to wtedy silnik gasnie wiec nie bedzie mial jak zmierzyc napiecia, ale wydaje mi sie ze i tak to nic nie da w koncu sonda nie ma nic do gazu.
u mnie tak bylo jak gaz byl zle wyregulowany ze gasl po wcisnieciu sprzegla a wiec zeby wiecej gazu nie dawac zmniejszylem troche powietrze i silnik chodzi rowno i nie gasnie po wcisnieciu sprzegla
: 02 lip 2011, 19:05
autor: Slawoaudi88
Key100l, Kolego ja miałem to samo,a dowiedziałem sie o tym dopiero wtedy jak jechałem ok 170km/h wcisnąłem sprzęgło i auto zgasło,z tego ze instalacje mam jeszcze na gwarancji pojechałem to zgłosić i gościu po podpięciu pod kompa powiedział ze jest wzorowo wyregulowana,ale odpiął mi ta rurę która idzie do tego "rogala"który jest za lampą i przypiął mi ją opaska do takiego cienkiego wężyka a rurę skierował w stronę ściany grodziowej.A więc trzeba było sprawdzić czy to przyniosło jakieś efekty :mrgreen: ponownie 170km/h sprzęgło i wszystko ok silnik spadł normalnie na wolne obroty :mrgreen:
: 04 sie 2011, 16:35
autor: marek071988
witam tez jezdze na abt odepnijcie dolot powietrza i podepnijcie go tak zeby ped samochodu nie wdmuchiwal powietrza a przy predkosciach 150 albo 170 to w szczegolnosci ja zolozylem gaz i odrazu przerobilem dolot gaziarz tego nie mowi on ustawia gaz i tyle takze nie kreccie gazem bo rozlegulujecie i zacznie sie kaszana