Strona 1 z 1

[80 B3 1.6 PP LPG] Dziwny problem nie pali na ciepłym

: 03 maja 2011, 18:05
autor: gruby_lolek
Witam : )
Pisze z pomocą ponieważ przeczytałem trochę wątków i nie znalazłem odpowiedzi.

Mam pewnien problem z Audi 80 b3 1.6 PP

Silnik gdy się nagrzeje nie pali na LPG , próbowałem na benzynie to zakręcił dopiero za 5 razem (co mnie dziwi powinien szybciej zaskoczyć, zaraz po wypaleniu gazu )

Wymienione zostały świece , przewody WN i 2 czujniki temp.

Chwile było ok dziś dalej kręciłem jak opętany , jeśli chodzi o zimny silnik zapala od strzała .

[ Dodano: 2011-05-03, 20:56 ]
niedawno dalej nie odpalił dopiero jak silnik ostygł to na lpg i bp złapało

: 03 maja 2011, 21:34
autor: goldi j51
Kacper zacznij od sprawdzenia elektrozaworu gazu czy dochodzi do niego napięcie za każdym razem i jak masz ciepły silnik i przekręcasz zapłon to słychać cyknięcie elektrozaworu

: 03 maja 2011, 21:37
autor: gruby_lolek
goldi j51 pisze:Kacper zacznij od sprawdzenia elektrozaworu gazu czy dochodzi do niego napięcie za każdym razem i jak masz ciepły silnik i przekręcasz zapłon to słychać cyknięcie elektrozaworu
Dzięki goldi sprawdze to jutro bo teraz już nie mam za bardzo jak a auto zimne ; )

: 04 maja 2011, 15:47
autor: gornek90
A może instalacja lpg jest ustawiona za zbyt bogatą mieszankę. Na zimnym silniku pali od pyknięcia a na ciepłym dzieją się cuda ;-)

Od razu nie odpali na paliwie, bo komora pływakowa jest pusta... a pompka mechaniczna.

: 12 maja 2011, 16:42
autor: gruby_lolek
sprawdzałem mieszanka ok , elektrozawory otwierają się cały czas,
podpiąłem inny moduł zapłonowy i dalej to samo,
iskra jest cały czas.
Macie może jakieś sugestie ?

: 12 maja 2011, 20:18
autor: gornek90
A jak mieszankę sprawdzałeś ? na słuch, smak, zapach czy analizator?

: 12 maja 2011, 21:00
autor: gruby_lolek
gornek90 pisze:A jak mieszankę sprawdzałeś ? na słuch, smak, zapach czy analizator?
Gornek na analizator, zresztą na bp też nie pali także ;/

: 12 maja 2011, 21:22
autor: gornek90
gruby_lolek pisze:
gornek90 pisze:A jak mieszankę sprawdzałeś ? na słuch, smak, zapach czy analizator?
Gornek na analizator, zresztą na bp też nie pali także ;/
To jak na analizatorze to ok

: 13 maja 2011, 14:35
autor: gruby_lolek
To jak na analizatorze to ok[/quote]

Gondek z doswiadczenia wiem że analizator nie ustawia tak efektownie w przypadku mojego silnika ...
Zawsze po ustawieniu sam sobie jeszcze ustawiam żeby jako tako jeździło i spalanie w normie.


Jak na razie auto poszło do drugiego mechanika zobaczymy czy ogarnie usterkę ...

: 14 maja 2011, 17:47
autor: Audi 80 Polska
Może elektrozawór na reduktorze po zgaszeniu nie odcina gazu i to co jest w przewodzie miedzy zaworem fazy ciekłej a reduktorem idzie w dolot. A przy odpalaniu zalewa silnik.

Niech ktoś zgasi samochód a ty słuchaj czy po zgaszeniu będzie gaz syczał w reduktorze.

: 17 maja 2011, 11:25
autor: gruby_lolek
aldi pisze:Może elektrozawór na reduktorze po zgaszeniu nie odcina gazu i to co jest w przewodzie miedzy zaworem fazy ciekłej a reduktorem idzie w dolot. A przy odpalaniu zalewa silnik.

Niech ktoś zgasi samochód a ty słuchaj czy po zgaszeniu będzie gaz syczał w reduktorze.
Alidi czyli nie ma syczeć gaz po zgaszeniu tak ?

: 17 maja 2011, 11:41
autor: gornek90
gruby_lolek pisze:
aldi pisze:Może elektrozawór na reduktorze po zgaszeniu nie odcina gazu i to co jest w przewodzie miedzy zaworem fazy ciekłej a reduktorem idzie w dolot. A przy odpalaniu zalewa silnik.

Niech ktoś zgasi samochód a ty słuchaj czy po zgaszeniu będzie gaz syczał w reduktorze.
Alidi czyli nie ma syczeć gaz po zgaszeniu tak ?
Tak. W momencie wyłączenia zapłonu, nie ma nic syczeć. Po to są właśnie te zawory, żeby przed tym zabezpieczać...