Strona 1 z 1

[B4 NG] Jaki to parownik ???

: 05 maja 2011, 21:42
autor: primo121
Witam.

Mam Audi B4 2,3 NG auto nie mam nawet roku, zasilne LPG.

Instalacja II generacji.

Reduktor widzę w papierach wpisany że był zamontowany LOVATO RG92 ELEKTRONIK 100 HP, i ok. tylko ze ja w aucie jak patrzęto mam weżyk od podciśnienia i tą cewkę czy coś tak jak w podciśnieniowych....

być może ktoś wymienił z elektronika na podcisnieniowy, cięzko to chodzi i spalanie takie małe nie jest ale jeździ.

ostatnio corac gorzej więc chce wymienic i nie wiem jaki kupić.....


W tym co mam to 2 wyjśćia na wodę, wejście na przewód który leci od butli przy filtrze gazu, wyjście na wąż do kolektora, i mam cienki króciec na wąż podciśnieniowy który leci do miksera koło kolektora ssacego.

Pytanie jest teraz takie.

Jaki reduktor kupić....

Czy taki jaki mam podciśnieniowy ?

czy może ktoś ten włożył "na sztukę" żeby tylko jakoś jeździć i kupić taki jaki jest w liście na karcie z omologacji od montażu instalacji gazu.?

Prosze o pomoc.

Dziękuję.

[ Dodano: 2011-05-05, 22:00 ]
Aha reduktor pewnie nadaje się do wymiany już bo ma trochę lat, zapalać nie chce z gazu, zapalam na pb a da sie na gaz rzucić przy 50 stopniach, a i tak z poczatku wogole na gazie nie trzyma obrotów tylko gasnie i trzeba noge na gazie trzymać przez ok 3 kilometry, pozniej jest w miare ok, ale pozniej wieszają sie obroty na 2tys obr. a jak sie rozgrzeje i przejade kawałek wtedy jest ok ok 1 tys obr.
do wymiany co nie ?

: 05 maja 2011, 22:12
autor: Grysza
Witam polecam np reduktor Zavoli N Ci wystarczy jest do 150 KM, a ten który masz nie koniecznie jest zmieniany podciśnienie może iść do czujnika ciśnienia który reguluje skład przed nim.

: 06 maja 2011, 08:04
autor: subratri
a jaki masz sterownik gazu? lov eco? jeśli tak to on się sam nastawia, może wystarczy go nauczyć od nowa mieszanki?

: 06 maja 2011, 16:39
autor: primo121
sterownik chodzi o STAG ? mam taki wlasnie....

: 06 maja 2011, 17:39
autor: subratri
może to pomoże.

Tam jest taki myk, że podczas uczenia, już przy pracy na gazie, przez jakiś czas nie świecą żadne diody, (diody są za półprzeźroczystą szybką od góry loveco). później znowu zaczynają świecić tak jak w instrukcji którą próbuję tu wrzucić.