Strona 1 z 1

[80 B4 2.0 ABK] Falujące obroty na PB, na gazie równe ?

: 13 maja 2011, 20:22
autor: Okoń
Witam.
Uporałem się z jednym problemem a już pojawił się następny. Na gazie wszystko ładnie pięknie, przełączę na PB i obroty falują od 1000 do 1500 czyli od 2600 spada do 1100 a nawet potrafił zgasnąć w czasie jazdy. Gdzie szukać przyczyny ?
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

: 13 maja 2011, 20:37
autor: konradnutlok
moze słynny przekaznik nr 30 ma zimne luty i komp warjuje

: 13 maja 2011, 21:18
autor: Okoń
I zapomniałem dodać że wyskakuje wciąż błąd 525 Sonda Lambda - G39, O2 czujnik - niskie napięcie - G39 nie wiem czy to ma z tym związek

: 14 maja 2011, 15:14
autor: krisiun1
Ma znaczenie, jeśli masz II generację gazu to sprawdź połączenia sondy z instalacją LPG.

: 14 maja 2011, 20:11
autor: Okoń
wiem że to może śmieszne ale jak to mogą sprawdzić ? :oops:

: 22 maja 2011, 01:18
autor: czartor
gazownik i ustawienia gazu nic nie pomoga?

: 22 maja 2011, 05:33
autor: Pieterb
Okoń z tego co napisałeś wnioskuję, że szarpie Ci na BP, nie bardzo więc kumam po co czepiać się instalacji LPG :?:
Na forum jest sporo na temat falujących obrotów!

: 22 maja 2011, 16:02
autor: Audi 80 Polska
Okoń pisze:I zapomniałem dodać że wyskakuje wciąż błąd 525 Sonda Lambda - G39, O2 czujnik - niskie napięcie - G39 nie wiem czy to ma z tym związek
Przy gazie I i II generacji zawsze będą te błędy. Jeśli chcesz sprawdzić czy sonda jest sprawna to skasuj błędy i pojeździj tylko na benzynie.

W download masz PDFy z danymi jakie powinny być na obrotach biegu jałowego na blokach pomiarowych.

W tym temacie też trochę opisałem: https://audi80.pl/80-b4-abk-bledy-na ... t48484.htm

: 22 maja 2011, 18:04
autor: krisiun1
aldi, Wszystko zależy od tego jak ustawiona jest emulacja sondy, ja jeżdżę swoim autkiem od 6lat i jak dotąd błąd sondy wynikł z uszkodzenia sondy a nie winy instalacji LPG.PO wyminie 2lata temu zero błędów.

: 22 maja 2011, 18:24
autor: Audi 80 Polska
krisiun1, musisz mieć jakiś cudowny emulator albo dobrze ustawiony bo ja nie widziałem takiego, który by nie powodował błędu sondy. Jest chyba taki emulator czytający czasy wtrysków i na ich podstawie podaje odpowiedni sygnał sondy.

: 22 maja 2011, 20:09
autor: krisiun1
Czy "cudowny", tego nie wiem ale błędów na VAG'u nie ma. Autronic AL700 emulacja sondy ustawiona na przebieg do tego emulator wtrysków do silników 4 cylindrowych.

: 02 cze 2011, 12:11
autor: Okoń
No i dzięki za rady, byłem na regulacji gazu i koleżka sprawdzał napięcie sondy lambdy i były za wysokie, skorzystałem z jego rady i odłączyłem sondę i akumulator na pół godziny i teraz jeżdżę bez sondy a autko śmiga normalnie, ustały wszelkie falowania. Jeszcze raz dzięki i mam nadzieję że może ten temat kiedyś komuś pomoże.
Pozdrawiam forumowiczów.