Strona 1 z 1

[B4 2.3 NG]Po zmianie membran gaśnie z wyzszych obrotów

: 14 maja 2011, 14:31
autor: primo121
Witam.


Audi 80 B4 2.3 NG + LPG
Instalacja II generacji , parownik Tomasetto 100 HP regenerowany.

reszta podzespołów LOVATO

A więc tak kupiłem membrany, podobno oryginalne.

wymieniłem i jakos dziwnie chodzi. Cieżko na gazie zapala i przygasać lubi.

Natomiast po mocniejszym wciśnięciu gazu i szybkim puszczeniu leci do samego dołu wskazówka i gaśnie. z obrotów ok 3tys w góre to za każdym razem.

Puszczając delikatnie gaz z 2tys czy nizej nie gaśnie.

Inaczej trzyma obroty jak ciepły a inaczej jak zimny.

Na benzynie chodzi ok.

Wcześniej mi nie chchial palic na gazie i membrany były juz stare więc zmieniłem....

Czy wystarczy ustawić gaz czy wina jest gdzie indziej ??

Aha zapomniałem dodać że zamiast mniej to zaczął więcej palic teraz.....

: 15 maja 2011, 19:44
autor: sebastiB4
witam mam podobnie jeśli chodzi o ten reduktor też mam tomasetto 140Hp miałem podobny problem i mam tak jak ty poprostu mebrany sa sztywnie lub śruba od czułości gazu wykrecona za mocno jednym słowem przelewa go na wolnych ma bogatą dawke napewno trzeba ustawić gaz .

: 20 maja 2011, 21:58
autor: primo121
Witam ponownie.

Nistety dalej mam problemy ze swoim Audi .

Membrany zmienione. Na niby nowe oryginalne.

Dolot sprawdzony i jest szczelny.

Świece i przewody stosunkowo niedawno wymieniane.

I teraz tak: Odpalam z gazu.

Na zinym silniku ładnie szybko zapali i jak bede trzymał noge na gazie to i da siejechac ale podczass zmiany biegu nie trzyma obrótw i gaśnie i wogóle po puszczeniu nogi z gazu zgaśnie napewno .. jak osiągnie 50-60 stopni to juz trzyma obroty. I normalnie jeździ

Najgorzej jak zimny jest.

wtedy gasnie na potęgę....

Na benzynie nie ma problemu żadnego. zaraz po zapaleniu trzyma obrotyi jest ok.

Byłem u gazownika, gaz mi wyregulował. straciłem 30 zł i dalej nic... ani spalanie sie nie popr\awiło ani to gaśniecie.

kiedyś tak nie miałem....


co to moze byc.

Będę wdzieczny za rady.

: 21 maja 2011, 11:30
autor: kefas
To mi ewidentnie wyglada na zle zlozony parownik gdyz ja tak mialem przy swoim aucie jak wymienialem membrany w parowniku firmy emmegas to to samo sie dzialo i pamietam ze kupe kasy zostawilem u gazownika ktory doslownie nic nie zrobil. wtedy rozkrecilem parownik na czesci pierwsze i zlozylem wg dolaczonej instrukcji do membran. tam byl wlasnie rysunek rozebranego parownika i zlozylem zgodnie z nia i auto zaczelo normalnie chodzic jeszcze zrobilem regulacje po tym zlozeniu i audi pali 11l na 100 km w cyklu mieszanym .