Strona 1 z 1
[B4 2.0 abt] Gaśnie przy zmianie na gaz
: 25 sie 2011, 08:45
autor: SZKODNIK82
Witam,
Mój problej jest taki że jak autko postoi jakieś 4-5 godzin i jak odpalam to przy przejściu na gaz gaśnie. Za drugim odpaleniem jest juz ok. Później już jest dobrze.
Co to może być za przyczyna. Byłem u gazownika na kompie ( znajomy gazownik) i wszystko pokazuje że jest ok.
Pomożecie rozwiązać ten problem.
: 25 sie 2011, 11:14
autor: ltrs
Długi przewód od reduktora do mixera kolego. W tych autach ciężko bliżej reduktor zamocować. Zanim gaz doleci, to silnik gaśnie. Ja tez to mam.
Ja obniżyłem obroty przełączania instalacji i jest lepiej. Zanim silnik zejdzie z obrotów, to gaz już doleci

: 25 sie 2011, 11:44
autor: SZKODNIK82
Sprawdzę. Ale to mi się zaczęło dziać od niedawna. Wcześniej było ok.
: 25 sie 2011, 14:48
autor: trejdmark
raczej podwyższyłeś

można zamontować reduktor zamiast puszki dolotu powietrza i nie ma prawa gasnąć.
: 25 sie 2011, 16:20
autor: mjerzyk
zobacz czy nie jest zalepiony elektrozawór gazu przy parowniku
: 25 sie 2011, 22:25
autor: ltrs
mjerzyk pisze:zobacz czy nie jest zalepiony elektrozawór gazu przy parowniku
To też jest możliwe i bardzo prawdopodobne.
: 26 sie 2011, 09:18
autor: SZKODNIK82
Ok. Fajnie że mi cos podpowiedzieliście. Dzięki wielkie.
: 26 sie 2011, 12:42
autor: delik
mialem identyczne objawy w poprzednim audi
u mnie wystarczylo odkrecic o 1 obrot bajpas na parowniku(moze za malo gazu dostaje, za slaba mieszanka i zdycha) u mnie to pomoglo kolego pozdrawiam
: 28 sie 2011, 10:35
autor: fox33
Ile km. masz nakrecone na tej instalacji bo jezeli 60=80 tys.km/. to przyczyna moze byc lekko zdezelowana membrana parownika takie sa obiawy
a gdy teperatura otoczenia spadnie do +16*C..... na rozgrzanym silniku (wyrzucajac na luz ) potrafi zgasnac membrana do wymiany
Mam usiebie to samo od kilku tygodni (ale nie zawsze ,cieplej na zew.)spadek tem. otocz.
dodam ze na tej membr. mam nakrecone juz 110tys.km. REKORD
wczesniejsza wytrzmala 88tys.km.
: 29 sie 2011, 09:55
autor: mjerzyk
to ja mam na parowniku Brc nakrecone ponad 120000 i jeszcze smiga bez problemu, tylko czasem klei zawór jak zatankuje kiepski gaz