Strona 1 z 1

[ B3 80 1.8S JN] nie pali na benzynie??

: 05 paź 2011, 10:59
autor: Furioss
Witam.

Problem polega na tym iż ostatnio jak wyjeżdżałem, chciałem zmienić z Pb na LPG ( gazując kilkakrotnie do powyżej 2 tys obrotów, pisałem wcześniej o obrotach ale jakoś nikt nie miał chęci mi pomóc.. ) coś tak jakby strzeliło pod maska, przynajmniej tak mi się wydaje ze tam i samochód zgasł. nie idzie teraz odpalić na benzynie, co prawda jak jest zimny silnik odpali ale dosłownie na 2s i gaśnie. odpalając na gazie nic się nie dzieje. co to mogło być ? co mam zrobić bo kompletnie się na tym nie znam.

: 05 paź 2011, 11:04
autor: Pieterb
sprawdź szczelonść dolotu, może masz jakąś klapkę antywybuchową od gazu i ona wystrzeliła i przez to nie masz wolnych obrotów na benzynie

: 05 paź 2011, 11:30
autor: Furioss
ok sprawdze. sek w tym ze na benzynie wogole nieda sie jezdzic ( nieda i nie dalo ). co do obrotow na benzynie ( jak jeszcze w miare dzialalo ) to bylo cos takiego ze, podczas zblizania sie do 2 tys obrotow samochod jakby sie dlawil i drastycznie spadaly obroty no i gasl, wiec musialem kilkakrotnie odpalac gazowac zeby przeskoczylo na na gaz, potem to juz cacy.

: 05 paź 2011, 12:42
autor: Pieterb
Czy tak się działo na ciepłym czy zimnym silniku?

: 05 paź 2011, 14:34
autor: Furioss
na cieplym i na zimnym. niema znaczenia na jakim bo tak samo musialem odpalac zarowno na cieplym jak i na zimnym silniku.

: 05 paź 2011, 19:34
autor: Szangala321
Witam

Mam ten sam problem co kolega i nie wiem o co chodzi ??
Dawniej dało sie jeździć na Benzynie teraz tylko Gaz a moja instalacja LPG jest bez sekwencji co radzicie ??

: 06 paź 2011, 20:12
autor: Furioss
znowu to samo.. założyłem temat parę postów i głucho.. tak jak zawsze.. a pomocy jak nie było tak i niema :(

: 07 paź 2011, 00:37
autor: Audi 80 Polska
Furioss pisze:znowu to samo.. założyłem temat parę postów i głucho.. tak jak zawsze.. a pomocy jak nie było tak i niema :(
Furioss pisze:co mam zrobić bo kompletnie się na tym nie znam.
Bo to mechaniczny wtrysk, jak się nie doktoryzujesz z jego obsługi, działania, napraw i bez choć minimalnego doświadczenia z mechaniką są małe szanse że coś (skutecznie) przy nim naprawisz.

Problemy z mechanicznym wtryskiem już były omawiane do znudzenia, że nawet osoby który się znają na pewno mają dość pisanie tego samego w kółko.

Zajrzałeś to tarczy spiętrzającej przepływomierza? Czy nie pogięta czy o nic nie zaczepia?... Czy nie odstrzeliło albo rozerwało jakiego węża (czasem tak potrafi rozwalić że na pierwszy rzut oka nie widać)?

Naprawa mechanicznego wtrysku wg. mnie powinna wyglądać następująco.

1. Sprawdzić szczelność dolotu (przewody, rurki, odma, czy uszczelnienie wtryskiwaczy się nie rozleciało itd.)
2. Sprawdzić czy talerz spiętrzający nie jest pogięty i jest na właściwej wysokości i czy o nic nie zaczepia.
3. Jeszcze raz sprawdzić szczelność dolotu.
4. Sprawdzić działanie wtrysku rozruchowego.
5. Sprawdzić ciśnienie paliwa
6. Sprawdzić czujnik temperatury dla ECU i resztę czujników...
7. Sprawdzić szczelność dolotu
8. Jeśli nie pomoże wrócić do punktu 1.

: 07 paź 2011, 00:55
autor: Furioss
ok sory za zbędne komentarze i dzięki za szczegółowa odpowiedz. postaram się sprawdzić to co mi napisałeś, jeszcze raz dzieki