Vw Passat [1.8 ADR] Olbrzymie spalanie Gazu 20L/100km
: 29 lis 2011, 23:27
Witam serdecznie.
Jestem już załamany i i na wstępie proszę moderatorów proszę o nie kasowanie mojego postu. Od września szukam rozwiązania w internecie na ogromne spalanie gazu.
Kupiłem auto z instalacją i od początku były problemy ze strzelaniem i dużym spalaniem od zakupu wymienione:
-czujnik temp
-świece
-termostat
-olej
-filtr paliwa i oleju
-przepływomierz
-filtr powietrza
-odma olejowa
-sprawdzone podciśnienie i dolot
-czyszczona przepustnica
-na benzynie LOGI/USTERKI/DANE DYNAMICZNE W NORMIE
-sprawdzony rozrząd .
Auto na benzynie po mieście pali 11L więc w dopuszczalnej normie.
Na gazie spalanie oscyluje 20-22L/100km instalacja szczelna ( sprawdzone czujnikiem gazu na stacji diagnostycznej, ponadto auto dość mocno przymulone na gazie.
Instalacja ma dopiero 2 lata więc myślę że to nie jest kwestia zużycia.
Posiadam instalację II GEN ze sterownikiem STAG2L i reduktorem LOVATO RGE92 + silnik krokowy ze śrubą na wężu.
Gazownik w Gdańsku skasował 50zł i ze spalania 17L zrobił 20L/100km inni mówią że tylko sekwencja do tego silnika. Wiem ,że ludzie są w stanie wyregulować Lpg w tym modelu. Potrzebuję pomocy w regulacji/doprowadzeniu spalania do normy, ponadto jeśli ktoś w Gdańsku ZNA SIĘ NA RZECZY i potrafi to zrobić to PROSZĘ O PILNY KONTAKT (dobra flacha czeka na wybawiciela)
Pozdrawiam Arkadiusz Łykowski
Jestem już załamany i i na wstępie proszę moderatorów proszę o nie kasowanie mojego postu. Od września szukam rozwiązania w internecie na ogromne spalanie gazu.
Kupiłem auto z instalacją i od początku były problemy ze strzelaniem i dużym spalaniem od zakupu wymienione:
-czujnik temp
-świece
-termostat
-olej
-filtr paliwa i oleju
-przepływomierz
-filtr powietrza
-odma olejowa
-sprawdzone podciśnienie i dolot
-czyszczona przepustnica
-na benzynie LOGI/USTERKI/DANE DYNAMICZNE W NORMIE
-sprawdzony rozrząd .
Auto na benzynie po mieście pali 11L więc w dopuszczalnej normie.
Na gazie spalanie oscyluje 20-22L/100km instalacja szczelna ( sprawdzone czujnikiem gazu na stacji diagnostycznej, ponadto auto dość mocno przymulone na gazie.
Instalacja ma dopiero 2 lata więc myślę że to nie jest kwestia zużycia.
Posiadam instalację II GEN ze sterownikiem STAG2L i reduktorem LOVATO RGE92 + silnik krokowy ze śrubą na wężu.
Gazownik w Gdańsku skasował 50zł i ze spalania 17L zrobił 20L/100km inni mówią że tylko sekwencja do tego silnika. Wiem ,że ludzie są w stanie wyregulować Lpg w tym modelu. Potrzebuję pomocy w regulacji/doprowadzeniu spalania do normy, ponadto jeśli ktoś w Gdańsku ZNA SIĘ NA RZECZY i potrafi to zrobić to PROSZĘ O PILNY KONTAKT (dobra flacha czeka na wybawiciela)
Pozdrawiam Arkadiusz Łykowski