Strona 1 z 1
					
				[Audi B4 2.0 ABT] Problem z odpalaniem zimnego silnika
				: 24 sty 2012, 21:37
				autor: adam123x
				Witam .Mam taki problem , Ze podczas odpalania zimnego silnika zalewa go , po ściśnięciu przewodu  doprowadzającego benzynę , wówczas pracuję równo, została wymieniona sonda LAMBDA. Jezeli wie ktos jaka jest przyczyna tej usterki prosze o odpowiedzi  . 
Dziękuje z góry .
			 
			
					
				
				: 24 sty 2012, 21:41
				autor: gibaj
				_uwaga
			 
			
					
				
				: 28 sty 2012, 11:31
				autor: misiek3889
				Zobacz niebieski czujnik od ECU. Też tak miałem, po wymianie problem ustał. Tylko rada moja kup go w serwisie. A na początek wyciągnij wtyczkę od niego i zobacz czy się poprawi. Jak tak to po problemie.
			 
			
					
				
				: 30 sty 2012, 16:25
				autor: Maniek1993
				chodzi o niebieski czujnik na wylocie weza z bloku do chłodnicy?? u mnie po odpaleniu na pb obroty na zimnym silniku sa ok. 500 a na cieplym normalnie chodzi. gdy odpiałem ten czujnik niebieski auto jezdzilo. wiechalem w miasto pierwsze skrzyzowanie obroty falowaly i samochod zgasł. problem byl go odpalic a jak odpalil to gasł. po podlaczeniu chodzil normalnie. od czego ten czujnik jest tak wgl..? ma on znaczenie w spalaniu???
			 
			
					
				
				: 30 sty 2012, 16:28
				autor: Jarewa
				Ciśnienie paliwa sprawdzone? Sprawdzony wtrysk?
			 
			
					
				
				: 30 sty 2012, 16:34
				autor: majekk
				Kolego wszystko wskazuje na walnięty czujnik temp.  
Ostatnimi czasy sporo takich tematów na forum.  Jak nie chcesz kupowac w ciemno to podepnij auto pod VAGa.  albo sprawdz omomierzem: 
PieterB pisze:takie powinny być wskazania
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω
 
			
					
				
				: 01 lut 2012, 22:30
				autor: Maniek1993
				chcialbym wiedziec od czego tak sie dzieje z obrotami i od czego sa czujniki niebieski i szary? Oraz czy ktorys z nich szwankujac powoduje wieksze spalanie?
			 
			
					
				
				: 02 lut 2012, 15:57
				autor: Pieterb
				Maniek1993 pisze:chcialbym wiedziec od czego tak sie dzieje z obrotami i od czego sa czujniki niebieski i szary?
 szary jest od wskaźnika na desce a niebieski od ECU
Maniek1993 pisze:Oraz czy ktorys z nich szwankujac powoduje wieksze spalanie?
 jak już to niebieski
 
			
					
				
				: 03 lut 2012, 20:24
				autor: dziubcio4
				Witam. Ja mam podobny problem jak kolega moje auto sie zalewa paliwem przy odpalaniu na zimnym jak i podczas jazdy na benzynie gdy silnik jest rozgrzany. Miałem parę razy taką sytuacje że gdy jechałem na benzynie zaczęło się dymic z filtra powietrza i auto zgasło. Czy to też może byc spowodowane uszkodzonym czujnikiem czy to raczej  będzie  wina przepływomieża ?????
			 
			
					
				
				: 05 lut 2012, 19:48
				autor: adam123x
				Dzięki koledzy ale zaznaczę że sprawdziłem wszystko a mianowicie wymiana sondy lamda czujnik temperatury wag nic nie wykazał wszystko ok mechanik powiedział że pod wzgledem elektronicznym wszystko ok zaznacze że wymiana sondy i czujnika to kasa wyrzucona wbłoto a to niesą małe pieniądze próbuje teraz sam z tym coś zrobić wymieniłem pół monowtrysku ten z silnikiem krokowym i terz nic jeszcze zaznacze że z problemem borykam się od ponad roku problem występuje zimą jesienią i wiosną latem kiedy jest ciepło wszystko ok niema problemu i jeszcze jedna sprawa a mianowicie po zatankowaniu 10 litrów wystarcza to na około 15 km czyli 15 odpaleń po 1 km po rozgrzaniu silnika i przełączeniu się na gaz wszysyko ok zużycie gazu okolo 12 l jeżeli ktoś wie co za holera jest z gory bardzo dzęki narazie siema
			 
			
					
				
				: 05 lut 2012, 22:38
				autor: dziubcio4
				Kolego a w tym silniku jest może coś takiego jak czujnik położenia przepustnicy ???? mój kolega ma w golfie problem z tym czujnikiem i objawy są podobne tez zalewa silnik ale tylko w tedy gdy jest zimny o rozgrzaniu chodzi normalnie
			 
			
					
				
				: 06 lut 2012, 21:17
				autor: adam123x
				witam z tego co się orjętuje  to w silniku abt niema czujnika połorzeniaprzepustnicy ale moge się mylić spóbuje jeszcze wymienic górną część monowtrysku tą z wtryskiwaczem zobacze czy to coś pomorze narazie dzięki wszystkim
			 
			
					
				
				: 07 lut 2012, 20:23
				autor: Jarewa
				adam123x pisze:witam z tego co się orjętuje to w silniku abt niema czujnika połorzeniaprzepustnicy 
Jest to jest ta dolna część mono-wtrysku.
 
			
					
				
				: 19 lut 2013, 13:28
				autor: pawelalwares
				Mam taki problem z audi 80 b4 abt bardzo ciezko odpala na benzynie . gdy sie przelaczy ja na gaz chodzi normalnie ale gdy wezmie sie na benzyne auto zaczyna przerywac i spada do obotow 400-600. A gdy dodaje sie gazu to auto gasnie. moze ktos pomoze????
			 
			
					
				
				: 11 mar 2013, 22:32
				autor: paweldzwo
				Chciałem odświeżyć temat bo od wczoraj mam identyczny problem,jak auto postoi to jest problem z odpalaniem,jak odpali to ma z 500obrotów i często gaśnie,jak się rozgrzeje wszystko ok.Czy to będzie czujnik temp. czy może być coś jeszcze innego?