Strona 1 z 1
[80 B4 2.0 ABT] Pytanie o Blos
: 29 lut 2012, 22:10
autor: Audi60gp
Witam. Posiadam audiczke z silnikiem ABT + LPG.
Gaz przykręcony prawie na maxa, jest zamulony i pali sporowato.
Co sądzicie o blosie? Po zamontowaniu czuć jakąś różnice ?
Zmniejszyło by sie u mnie spalanie i odmuliło by silniczek?:)
Macie może jakieś fotki czy opis jak coś takiego podłączyc?
Czekam na Wasze porady:)
: 01 mar 2012, 03:07
autor: jaco80
Jak masz śrubę, to gazu się nie przykręca, ma być tak aby była mieszanka stechiometryczna. Przez to jest mułowaty, więcej podświadomie mu depczesz i być może stąd to spalanie. Przykręcona śruba = uboga mieszanka = problemy z silnikiem po jakimś czasie. Ile pali w mieście?
: 01 mar 2012, 08:32
autor: Arturo997
Mieszanka powinna być odpowiednia, to że odkręcisz mu LPG na maxa nie znaczy że będzie szybciej się zbierał itd... jedź na regulacje i najlepiej przy okazji wymień filtr gazu przy okazji możesz im powiedzieć że chcesz by autko było żwawe a nie oszczędne :mrgreen: ja swoim mieszczę się w 10l LPG a wcale nie jest zamulony

: 01 mar 2012, 12:54
autor: romeo
blos łyknie jeszcze wiecej gazu wiec nie zaoszczedzisz
: 01 mar 2012, 15:47
autor: amath
zrób jak kolega wyżej mówi, jedź na regulację, ale koniecznie na analizatorze spalin.
ogólnie to cudów nie ma ABT demonem nie jest

:D
: 01 mar 2012, 21:45
autor: Audi60gp
Tak i zrobie jak radzicie. A jak myslicie przy tym silniczku poniżej 12 sie nie zejdzie?:p
: 01 mar 2012, 21:54
autor: vlodek
Ja jeżdżę dynamicznie i średnio pali mi ok 11l. Sprawdź kolego w jakim stanie są membrany w reduktorze, bo jeśli są już zużyte czyli twarde to na nic twoje regulację. Co do blosa nie powiem za dużo ale na niesprawnym reduktorze to i blosem za dużo nie zwojujesz.
Aha i oczywiście reduktor powinien mieć jakiś zapas mocy w stosunku do silnika.
: 02 mar 2012, 13:31
autor: Arturo997
Audi60gp, ja na trasie jeden raz zszedlem do 8l LPG ale to juz nie była jazda

zazwyczaj w 10l LPG się mieszczę w cyklu mieszanym (trasy do 15km i miasto)
